Το Antetokounbros, το streetwear fashion brand της οικογένειας Αντετοκούνμπο, ανακοινώνει με ενθουσιασμό τη στρατηγική του συνεργασία με την εταιρεία VETO SA, με σκοπό την ανάπτυξή του στο δίκτυο χονδρικής, διευρύνοντας έτσι την παρουσία του στην athleisure αγορά.
Η επίσημη παρουσίαση της συνεργασίας και της συλλογής FW25/26 πραγματοποιήθηκε σε μια λαμπερή εκδήλωση γεμάτη στυλ, καινοτομία και έμπνευση στο Gazarte.
Ένα brand με όραμα και αξίες
Το Antetokounbros δεν είναι απλώς ένα fashion brand· είναι μια φιλοσοφία ζωής. Αντλεί έμπνευση από τις αξίες της αδελφοσύνης, της σκληρής δουλειάς και της αφοσίωσης, δημιουργώντας ρούχα που ενθαρρύνουν τους νέους να κυνηγήσουν τα όνειρά τους.
Η VETO SA, μία από τις κορυφαίες εταιρίες αθλητικής ένδυσης και υπόδησης στην Ελλάδα και την Κύπρο, αντιπρόσωπος μεγάλων brands όπως FILA, Arena, Saucony και Babolat, φέρνει την τεχνογνωσία και το ισχυρό δίκτυο διανομής της, δίνοντας στο Antetokounbros νέα δυναμική και μεγαλύτερη πρόσβαση στο streetwear κοινό.
Την παρουσίαση της εκδήλωσης ανέλαβε η δημοσιογράφος Χριστίνα Βραχάλη, η οποία τόνισε τη σημασία αυτής της συνεργασίας. Ο Θανάσης Αντετοκούνμπο, CEO του Antetokounbros, μίλησε για το όραμα του brand και τις αξίες που το καθοδηγούν, ενώ ο CEO της VETO SA, Αλέξης Χατζόπουλος, αναφέρθηκε στις προοπτικές αυτής της δυναμικής συνεργασίας και στη στρατηγική ανάπτυξης που θα ακολουθηθεί.
Η βραδιά κορυφώθηκε με την εντυπωσιακή παρουσίαση της συλλογής FW25/26, η οποία κέρδισε εξαιρετικές κριτικές από τους παρευρισκόμενους, αναδεικνύοντας τον μοναδικό χαρακτήρα και το στυλ του brand. Το event ολοκληρώθηκε με ένα after party, όπου οι καλεσμένοι από τον χώρο του αθλητισμού και των media απόλαυσαν τη βραδιά σε ένα εορταστικό κλίμα.
Μια νέα εποχή για το ελληνικό streetwear
Με αυτή τη συνεργασία Antetokounbros και VETO SA ενώνουν τις δυνάμεις τους για να προσφέρουν κάτι μοναδικό στη μόδα και το αθλητικό lifestyle. Αυτή είναι μόνο η αρχή μιας δυναμικής πορείας που έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα στο ελληνικό streetwear.