auto

Αυτοκίνητο: Η τάση των πελατών για αγορά καινούριων μικρών SUV δεν άλλαξε και στην μετά τον κορονοϊό εποχή.

Στις πρώτες μέρες λειτουργίας των αντιπροσωπειών σημειώθηκε μεγάλη αύξηση των πωλήσεων μικρών SUV, παραμερίζοντας την κατηγορία των sedan που τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει συνεχώς μειωμένη ζήτηση.

Μέχρι στιγμής οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα με τη διάθεση μοντέλων, αφενός γιατί η ζήτηση παραμένει ακόμη σε χαμηλά επίπεδα και αφετέρου γιατί ξεκίνησαν οι γραμμές παραγωγής στα ευρωπαϊκά εργοστάσια όλων των εταιρειών.

Η γερμανική VW με το T-ROC είναι η μεγάλη κερδισμένη των πωλήσεων, καθώς στο πρώτο τρίμηνο του έτους κατάφερε να πουλήσει σύμφωνα με τα στοιχεία του JATO Dynamics 40.098 μονάδες, ενώ η ίδια εταιρεία στην 3η θέση των προτιμήσεων είχε και το T-Cross με 31.747 μονάδες. Στη δεύτερη θέση των προτιμήσεων των αγοραστών βρέθηκε το Renault Captur με 34.426 οχήματα.

Καλή παρουσία στο παζλ των πωλήσεων έχει και το νέο Dacia Duster με 28.162 μονάδες, ενώ από τα μοντέλα που πήγαν ανέλπιστα καλά ήταν το Hyundai Kona με 27.223 μονάδες, αυξάνοντας τις πωλήσεις του στο τρίμηνο κατά 1%. Αντίθετα δεν τα πήγε καλά στο μέτρο που επιθυμούσε το Ford Puma, καθώς η παρουσίασή του έπεσε πάνω στις ημέρες της πανδημίας και δεν μπόρεσε να διαφημιστεί όσο θα έπρεπε. Όμως είναι σίγουρο ότι το μοντέλο, όπως το Nissan Juke, το Toyota Yaris Cross και η δεύτερη γενιά Opel Mokka θα δώσουν ένα επιπλέον κίνητρο αγοράς, καθώς στο άμεσο μέλλον είναι βέβαιο ότι θα συγκεντρώσουν πάνω τους όλα τα βλέμματα των αγοραστών.

Με περισσότερες από 2 εκατομμύρια πωλήσεις, τα μικρά SUV δείχνουν ότι θα είναι η κατηγορία που θα συγκεντρώσει το ενδιαφέρον όλων, με τις αυτοκινητοβιομηχανίες να στρέφουν και αυτές το βλέμμα τους προς αυτή την κατεύθυνση, καθώς σε καμία των περιπτώσεων δεν θέλουν να μείνουν εκτός παιχνιδιού.