H Chiquita με τα νέα limited edition ροζ αυτοκόλλητα!

Ο Οκτώβρης έχει καθιερωθεί παγκοσμίως ως μήνας ευαισθητοποίησης κατά του καρκίνου του μαστού, και η Chiquita θέλοντας να τιμήσει τον σκοπό αλλάζει το εμβληματικό της μπλε αυτοκόλλητο σε ροζ για να ταιριάζει με τη Ροζ Κορδέλα – το διεθνές σύμβολο για την ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού.

Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, η Chiquita συνεργάζεται με την Αμερικανική Αντικαρκινική Εταιρεία και στολίζει 200 εκατομμύρια μπανάνες σε όλον τον κόσμο με τα νέα ροζ limited-edition αυτοκόλλητα.

 Ο καρκίνος του μαστού είναι η πιο συχνή μορφή καρκίνου στις γυναίκες και η δεύτερη πιο συχνή αιτία καρκίνου σε όλον το κόσμο. Η συλλογή των ροζ αυτοκόλλητων της Chiquita αναδεικνύει την υποστήριξη της εταιρείας στο θεσμό του Μήνα Ευαισθητοποίησης κατά του Καρκίνου του Μαστού και συμβάλλει την περαιτέρω ενημέρωση και εκπαίδευση των καταναλωτών πάνω στο θέμα.

 «Είμαστε ενθουσιασμένοι που για ακόμη μια φορά η Chiquita στηρίζει τις πρωτοβουλίες μας στην ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού», δήλωσε ο Brant Woodward, Southeast Region Executive Vice President της Αμερικάνικης Αντικαρκινικής Εταιρείας.

«Με την υποστήριξη συνεργατών όπως η Chiquita, που διαθέτει τον ίδιο τρόπο σκέψης με εμάς,  είμαστε σε θέση να εκπαιδεύσουμε περισσότερους ανθρώπους για τη σημασία του υγιεινού τρόπου ζωής, αλλά και για την έγκαιρη ανίχνευση του καρκίνου του μαστού, προσφέροντας συγχρόνως στήριξη σε ασθενείς και επιζώντες μέσω προγραμμάτων φροντίδας και ανάρρωσης. ”

 Η κορυφαία εταιρεία μπανάνας στον κόσμο, συνεργάστηκε με την Αμερικανική Αντικαρκινική Εταιρεία και δημιούργησε έξι νόστιμες συνταγές, όπως ένα Smoothie με τζίντζερ, κουρκουμά, αχλάδι και μπανάνα, γευστικό Smoothie με παντζάρι, καρότο, αγγούρι και μπανάνα,  Chiquita, μπολ Smoothie με μπανάνα, μάνγκο και ανανά, μία υγιεινή φρουτοσαλάτα, μπισκότα βρώμης Chiquita με δύο μόνο υλικά και σορμπέ μπανάνας με φρέσκα σάλτσα από σμέουρα.

Όλες οι συνταγές ακολουθούν τις οδηγίες της Αμερικάνικης Αντικαρκινικής Εταιρείας και έχουν ως πρωταρχικό στόχο να διδάξουν στους καταναλωτές τη σημαντικότητα της ισορροπημένης διατροφής.

 «Η Chiquita είναι υπερήφανη που με τις δράσεις της καταφέρνει να γίνεται ο «καλός γείτονας» δείχνοντας έμπρακτα τη στήριξη της σε θέματα που αφορούν την ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού, ο οποίος επηρεάζει τις γυναίκες και τις οικογένειες τους σε όλον τον πλανήτη,» δήλωσε ο Jamie Postell, Διευθυντής Πωλήσεων Βορείου Αμερικής της εταιρείας. «Δεδομένου ότι και η δική μας Πρεσβευτής, η Miss Chiquita, είναι γυναίκα, νιώθουμε την υποχρέωση να ενισχύουμε τις προσπάθειες ευαισθητοποίησης για αυτόν τον σκοπό με την ελπίδα ότι συνεισφέρουμε ακόμη περισσότερο στην πρόοδο που γίνεται σε παγκόσμιο επίπεδο.»

 Εκτός από την Αμερικανική Αντικαρκινική Εταιρεία, η Chiquita στηρίζει μία σειρά οργανώσεων που καταπολεμούν τον καρκίνο, όπως το Pink Ribbon στη Γερμανία, το Fondazione AIRC στην Ιταλία και το ίδρυμα Ana Ross στην Κόστα Ρίκα, όπου η εταιρεία θα διανείμει θεματικές μάσκες προσώπου κατά του καρκίνου του μαστού στους εργαζομένους στις φάρμες και στις οικογένειές τους, μέσω του ομίλου Calindo, συνεργάτη της Chiquita στην περιοχή.