Η Αθήνα ξανά στο προσκήνιο.

Αθήνα: Με στόχο την τουριστική προβολή της Μητροπολιτικής και ευρύτερης περιοχής της Αθήνας και την ανάδειξή της σε διεθνή ανταγωνιστικό προορισμό, ο Δήμος Αθηναίων μέσω της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής (ΕΑΤΑ) και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) υπέγραψαν τριετές μνημόνιο συνεργασίας, ενώνοντας με αυτόν τον τρόπο δυνάμεις προς όφελος της Αθήνας.

Οι δύο φορείς συμπράττουν, σε μία περίοδο που ο τουριστικός κλάδος έχει υποστεί τις τεράστιες συνέπειες της πανδημίας, προκειμένου μέσα από τη δυναμική προβολή της ελληνικής πρωτεύουσας να συμβάλουν στην ανάκαμψη των τουριστικών επιχειρήσεων και στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας.

ad
Το σχέδιο συνεργασίας ανάμεσα στην ΕΑΤΑ και τον ΕΟΤ αφορά στρατηγικές δράσεις για την ανάδειξη της Αθήνας:
  • Σε ιδανικό προορισμό ταξιδιών μικρής διάρκειας (city-break destination) καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους
  • Σε πρότυπο προορισμό συνεδρίων και μεγάλων διοργανώσεων
  • Σε προορισμό για διαμονή διαρκείας των σύγχρονων ψηφιακών νομάδων (digital nomads)
  • Σε προορισμό νεανικού τουρισμούτουρισμού τρίτης ηλικίας, γαστρονομικού τουρισμού κ.ά.

Οι δύο φορείς αναλαμβάνουν κοινή πρωτοβουλία για την ανάπτυξη ενιαίου destination brand, με δημιουργία πρωτότυπου προωθητικού υλικού για ειδικούς τομείς τουρισμού, μεγιστοποιώντας με αυτόν τον τρόπο την προβολή της Αθήνας.

Στο μεταξύ, ο ΕΟΤ παρέδωσε προς χρήση στην ΕΑΤΑ προωθητικό βίντεο για την Αθήνα, το οποίο αποτελεί προϊόν συνεργασίας ανάμεσα στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού και το Travel Channel.

Στόχος του βίντεο, είναι η ανάδειξη της Αθήνας ως σύγχρονης πόλης, της οποίας η καθημερινότητα είναι σύμφυτη με τη σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία και έκφραση.

Επιπλέον, στο πλαίσιο των κοινών δράσεων, θα πραγματοποιηθεί καταγραφή των υποδομών της πόλης που εξυπηρετούν τον συνεδριακό τουρισμό, καθώς και επικοινωνιακή προώθηση της πρωτοβουλίας του «προγράμματος Πρεσβευτών» της ΕΑΤΑ, με σκοπό την προσέλκυση νέων συνεδρίων.