Καλλυντικά

Η θυγατρική εταιρεία του ομώνυμου γαλλικού οίκου “Dior” στην Ελλάδα αναμένει το 2020 πτώση κατά 35% στις πωλήσεις καλλυντικών.

Οι λόγοι είναι η αλλαγή στην καταναλωτική ζήτηση και το οικονομικό περιβάλλον που επέφερε η πανδημία, αλλά και το δίμηνο lockdown.

Η εταιρεία, η οποία κατάφερε το 2019 να αυξήσει κατά 10,04% τις πωλήσεις της, αναμένεται να υποστεί τις συνέπειες της κρίσης για τη φετινή χρονιά, παραμένοντας, όμως, αισιόδοξη ότι θα σταθεί δυνατή στις εκάστοτε συνθήκες, αλλά κι ότι θα ισχυροποιηθεί ξανά η ανάπτυξη της με την επερχόμενη χρονιά.

Στην αναλυτική παρουσίαση των αποτελεσμάτων χρήσης για το έτος 2019, η εταιρεία ανέστειλε επενδύσεις και ανέβαλε νέα λανσαρίσματα, τα οποία θα πραγματοποιηθούν στο δ’ τρίμηνο. Επιπροσθέτως, λειτούργησε το pop up κατάστημα “Maison Christian Dior” στη Μύκονο, όπου διέθεσε premium σειρές καλλυντικών προϊόντων.

Tο 2019, η Dior Hellas πραγματοποίησε πωλήσεις ύψους 18,456 εκατομμύρια ευρώ, αυξημένες κατά 10,04%, ενώ τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στις 490 χιλιάδες ευρώ περίπου έναντι κερδών προ φόρων ύψους 1,669 εκατομμύριων ευρώ το 2018.

@vangeliskafasis, Travel & Fashion enthusiast