Η συμβολή του τουρισμού υπαίθρου προκειμένου να βοηθηθεί ο μετασχηματισμός της ελληνικής τουριστικής οικονομίας τέθηκε επί τάπητος από την πρόεδρο του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου.

Η αναζήτηση εμπειριών εναλλακτικού τουρισμού κοντά στο φυσικό περιβάλλον υπογραμμίστηκε σε διαδικτυακή συζήτηση με εκπροσώπους του οργανισμού για την ενίσχυση του αγροτουρισμού στην Ελλάδα “Αγροξενία”.

Η Άντζελα Γκερέκου μίλησε και για τη διεθνή καμπάνια για το 2021 με τίτλο «All you want is Greece», ενώ αναφέρθηκε και στον ψηφιακό μετασχηματισμό του τουρισμού που ήδη πραγματοποιείται σε όλα τα επικοινωνιακά μέσα του ΕΟΤ.

Κοινώς οι δράσεις αφορούν στο σχεδιασμό θεματικής minicampaign, με έμφαση στον τουρισμό υπαίθρου, ενώ θα υπάρξουν και ενέργειες προβολής των Υπηρεσιών Εξωτερικού του ΕΟΤ προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση.

Επίσης θα υπάρξει δυνατότητα της ήδη υπάρχουσας προβολής του τουρισμού υπαίθρου μέσα από τα ψηφιακά εργαλεία του ΕΟΤ.

H Άντζελα Γκερέκου μίλησε για την έμφαση που πρέπει να δοθεί στα θέματα εκπαίδευσης και ανάπτυξης των digital skills από τους φορείς του τουρισμού, ενώ ιδιαίτερη μνεία έγινε και στην εταιρική κουλτούρα με ψηφιακά εργαλεία και στα ευρωπαϊκά προγράμματα.

Άντζελα Γκερέκου

Αναφορικά με τον αγροτουρισμό η πρόεδρος του ΕΟΤ σημείωσε πως συνδέεται με τον αυθεντικό τρόπο και την ελληνική φιλοσοφία του ευ ζην. Η κα Γκερέκου δήλωσε πως η Ελλάδα είναι η χώρα της αληθινής ευζωίας με την έννοια του μέτρου και της ισορροπίας, κάτι που αποτελεί και την ουσία του brand Greece.