Το GNTM επιστρέφει στους τηλεοπτικούς μας δέκτες και ένα από τα πρόσωπα που αναμένεται να δούμε να εμφανίζεται στο ριάλιτι μοντέλων του Star είναι η Έλενα Γαλύφα! Και το πρώτο πράγμα που βγήκε από το στόμα μου ήταν :”Από που και ως που”.

Λυπάμαι που το λέω αλλά this is my reality!

ad

Instagrammer – influencer αρνούμαι κατηγορηματικά να την πω όπως και πολλές άλλες γυναίκες που ασχολούνται με το Instagram – πρώην fashion blogger, fashion enthusiast και ένα πρόσωπο το οποίο για κάποιον λόγο κατάφερε να μπει στο ριάλιτι χωρίς καν να καταλάβει κανείς γιατί.

Η Έλενα Γαλύφα είναι ένα πρόσωπο το οποίο έχουμε δει κατά καιρούς σε διάφορες εκπομπές να προσπαθεί να “διδάξει” στιλ χωρίς να διαθέτει κάποιο πτυχίο στον τομέα της στιλιστικής και της μόδας – αν δεν κάνω λάθος managment έχει σπουδάσει – και μέσω του Instagram παρουσιάζει τις ακριβές συνεργασίες που έχει με διάφορα fashion brands και δείχνει ένα lifestyle το οποίο ενδεχομένως θα ζήλευαν πολλά κορίτσια (χωρίς λόγο). Επομένως, η σχέση της με τη μόδα είναι καθαρά βάσει της δικής της αισθητικής και της έρευνας που έχει κάνει. Άρα γιατί είναι στο GNTM; Στην κριτική επιτροπή κάθονται άνθρωποι της μόδας, πίσω από τις κάμερες άνθρωποι που ξέρουν πώς να κρατούν κάμερα, στο μακιγιάζ άνθρωποι που ξέρουν να βάφουν! Γιατί η hostess πρέπει να είναι ένα πρόσωπο το οποίο απλά προβάλλει τη ζωή του; Είναι αυτός ένας ρόλος τον οποίο χρειάζεται τα νέα κορίτσια στη ζωή τους ή όντως θέλουν να γίνουν επαγγελματίες μοντέλα; Περίεργα μας τα λένε και δυστυχώς δεν μπορώ να αγοράσω το brand Έλενα Γαλύφα γιατί προβάλλει καταστάσεις οι οποίες θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν λίγο… fake!

Θα είναι τα πρόσωπο που θα υποδέχεται τις παίκτριες και ενδεχομένως θα κάνει ερωτήσεις για τους λόγους που αποφάσισαν να μπουν στο ριάλιτι; Με λίγα λόγια τη δουλειά ενός δημοσιογράφου.

Ότι δεν υπάρχουν δημοσιογράφοι οι οποίοι ειδικεύονται στη μόδα; Και προτού με πεις κακεντρεχή θα σου πω πως υπάρχουν αξιόλογοι δημοσιογράφοι που έχουν δουλέψει σε τεράστια ΜΜΕ και ξέρουν τη μόδα λες και είναι η μητρική τους γλώσσα! Αλλά οι δημόσιες σχέσεις είναι δυστυχώς τεράστιο αβαντάζ στο χώρο που λέγεται τηλεόραση. Και αυτό φάνηκε ξεκάθαρα με την επιλογή της instagrammer.

Ας είμαι δίκαιη! Είναι μια πολύ ωραία γυναίκα, εξαιρετική αισθητική και έχει έναν πολύ ωραίο λογαριασμό στο Instagram που μετρά 157.000 followers! Μάλιστα, ο κύριος λόγος για τον οποίο επιλέχθηκε η συγκεκριμένη γυναίκα για το ριάλιτι μοντέλων σύμφωνα με την παραγωγή ήταν το μεγάλο social media impact που έχει! Και κάπου εδώ γελώ, γιατί αν όντως ήθελαν να βάλουν σε αυτή τη θέση κάποιο πρόσωπο το οποίο έχει μεγάλο social media κοινό τότε θα επέλεγαν  Τούνη, Μπόμπα ή ακόμη και τη Βενετία Καμαρά η οποία είναι ένα νέο κορίτσι το οποίο είναι εξαιρετικά σύγχρονο και σούπερ τηλεοπτικό.

Οπότε, η Έλενα Γαλύφα μάλλον διψούσε  να μπει στην τηλεόραση – κάτι που έχει φανεί στο παρελθόν – και οι δημόσιες σχέσεις βοήθησαν πολύ! Όπως τα μοντέλα που κάθονται σε πάνελ και κανείς δεν μπορεί να καταλάβει γιατί γίνεται αυτό, έτσι και η Έλενα Γαλύφα μπαίνει στο GNTM δίχως λόγο και αιτία!

Δυστυχώς στην Ελλάδα  και ειδικά στην τηλεόραση τα πράγματα λειτουργούν όπως στο Δημόσιο – αν ξέρεις κάποιον παίρνει την καλή θέση, ασχέτως αν υπάρχει κάποιο πρόσωπο το οποίο θα ήταν ταμάμ για τη δουλειά – και αυτό συμβαίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση!

Who said this? @stylefreakalex

Τσέκαρε και αυτό : Θέατρο: Μία παράσταση για τη Μικρασιατική καταστροφή