Το παιχνίδια Gucci Dive, θα είναι διαθέσιμο τις επόμενες εβδομάδες. 

Ο οίκος Gucci έχει μια ομάδα νέων συνεργατών – και δεν είναι ηθοποιοί, μουσικοί ή σκέιτερ. Είναι μια ομάδα gamers.

Στο πλαίσιο σύμπραξης που ανακοινώθηκε, ο πολυτελής ιταλικός οίκος μόδας αποκάλυψε ότι συνεργάζεται με τον οργανισμό esports, Fnatic -ο οποίος υπογράφει συμβόλαια με πρωταθλητές παίκτες απ’ όλο τον κόσμο του gaming- για ένα ρολόι.

Σχεδιασμένο και «εμπνευσμένο από την εξέχουσα ομάδα του League of Legends της Fnatic» το ρολόι Gucci Dive κυκλοφορεί στα χρώματα της ομάδας των gamers, πορτοκαλί και μαύρο και φέρει επίσης το λογότυπό τους.

Το ρολόι κυκλοφορεί σε 100 κομμάτια και για να το αποκτήσουν οι θαυμαστές της ομάδας (η Fnatic μπορεί να υπερηφανεύεται για περίπου 15 εκατομμύρια) η τιμή είναι 1.150 αγγλικές λίρες.

Τον Ιανουάριο οι παίκτες της Fnatic LoL κάθισαν στην πρώτη σειρά στην επίδειξη της ανδρικής σειράς του Gucci στο Μιλάνο, εξέλιξη που ήταν σαφώς ένας προάγγελος της συνεργασίας.

Ο ιταλικός οίκος δημιούργησε ένα νέο game για το Gucci Arcade, το τμήμα με παιχνίδια της εφαρμογής του brand. Το παιχνίδια Gucci Dive, θα είναι διαθέσιμο τις επόμενες εβδομάδες.