Εντυπωσιακό φινάλε με πρωτιά, υψηλά ποσοστά τηλεθέασης και μεγάλη απήχηση στο Twitter έκανε την Πέμπτη η παραγωγή του MEGA «Η γη της ελιάς».

 

ad

Το τελευταίο επεισόδιο του Α’ κύκλου της σειράς καθήλωσε το φανατικό της κοινό με την κορύφωση των ιστοριών της και σκαρφάλωσε στην κορυφή της τηλεθέασης σημειώνοντας 33,5% στο σύνολο του κοινού και 23,9% στο δυναμικό 18-54.

Στο Twitter, το #GiTisElias έγινε πρώτο trend πριν ακόμα ξεκινήσει η μετάδοση του επεισοδίου, με τον συνολικό αριθμό των tweets να ξεπερνά τις 8.000, ενώ η απήχηση των δημοσιεύσεων για τη σειρά στο Instagram έφτασε τα 2 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες.

«Η γη της ελιάς», σε σκηνοθεσία του Αντρέα Γεωργίου και σενάριο της Βάνας Δημητρίου, ξεχώρισε τη φετινή σεζόν ανάμεσα σε πλήθος τηλεοπτικών προγραμμάτων, αγαπήθηκε έντονα από το τηλεοπτικό κοινό και έχτισε, από το πρώτο κιόλας επεισόδιο, στενή σχέση με 1,2 εκατομμύρια και πλέον τηλεθεατές, με την κάλυψη να ξεπερνάει τα 2 εκατομμύρια.

Από την πρεμιέρα της, την 1 η Σεπτεμβρίου, έως και το φινάλε, την Πέμπτη 30 Ιουνίου, «Η γη της ελιάς» βρισκόταν σταθερά στις πρώτες προτιμήσεις των τηλεθεατών, καταγράφοντας υψηλά ποσοστά στους πίνακες τηλεθέασης.

Στο διάστημα αυτό, τα 227 επεισόδια της σειράς σημείωσαν μέσο όρο 26,9% στο σύνολο του κοινού και 19,7% στο δυναμικό κοινό 18-54.

Κάθε βράδυ, την ώρα της μετάδοσης της σειράς, το #GiTisElias ήταν σταθερά στις πρώτες θέσεις των Twitter trends. Ταυτόχρονα, οι δημοσιεύσεις για τη σειρά στο Instagram και το Facebook του MEGA είχαν οργανική απήχηση σε περισσότερους από 3,5 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες.

Στο WebTV και την υβριδική πλατφορμα του MEGA τα επεισόδια της σειράς έχουν σημειώσει συνολικά περισσότερες από 50 εκατομμύρια προβολές.

«Η γη της ελιάς» έγινε η νέα μας αγαπημένη συνήθεια. Μαζί της δακρύσαμε, γελάσαμε, θυμώσαμε, αγαπήσαμε. Στον Β’ κύκλο της σειράς, το φθινόπωρο στο MEGA, θα ξανασυναντήσουμε τους ήρωες της Μάνης σε ακόμα πιο δυνατές ιστορίες.

Τσέκαρε κι αυτό:

Giveaway : Το citynow και το Insparing σε ετοιμάζουν για το καλοκαίρι