Το instagram στην Ελλάδα έχει μία τελείως διαφορετική μορφή σε σχέση με τις άλλες χώρες και σιγά μην είχε εάν κάποιος σκεφτεί ποιός πραγματικά είναι ο Έλληνας.

 

ad

Το instagram λοιπόν σε αυτή τη χώρα της βαλκανικής χερσονήσου είναι ένας χώρος όπου μεγαλουργούν οι διασημότητες. Μεγαλουργούν; Μμμ ας το πούμε έτσι για να μην τους στεναχωρήσουμε. Φυσικά, όλοι αυτοί οι διάσημοι Έλληνες, τραγουδιστές, ηθοποιοί και διάφορες άλλες τηλεπερσόνες έχουν πολλούς followers αλλά φυσικά εκεινοι ακολουθούν ελάχιστους. Γιατί αυτό;

Μα φυσικά δεν θα μπορούσε μία “μεγαλη ηθοποιός” να ακολουθεί όλους εμάς τους κοινούς θνητούς. Είναι διάσημοι, είναι κάτι το ιδιαίτερο και υποτίθεται όλοι οι υπόλοιποι… εμείς δηλαδή… ζούμε και αναπνέουμε για να βλέπουμε τα νέα τους.

Εάν το παρατηρήσει κάποιος είναι τουλάχιστον αστείο! Όσοι έχουν χιλιάδες followers δεν θα δείτε να ακολουθούν πάνω από 1500 άτομα. Αυτοί είναι οι “εκλεχτοί” των διασήμων ή για να το πούμε όπως πραγματικά είναι η αυλικοί τους ή εάν θέλετε να το πούμε λαϊκά οι “προσωπικοί τους γυμνοσιάλαγκες.

Άλλη παρατήρηση για αυτούς τους διάσημους της Ψαροκώσταινας. Δεν είναι influencer. Τι influence προκαλεί ένας από όλους αυτούς τους διάσημους; Τι επιρροή δηλαδή; Η μοναδική ίσως επιρροή είναι εάν θα πρέπει να αγοράσουν το tshirt που φορουσε και το είδωλό τους, ο Θεός να το κάνει. Ας τους πούμε λοιπόν instagrammers γιατί με το influencer γελάει ο ντουνιάς.

Και για του λόγου το αληθές δείτε μερικούς λογαριασμούς αυτών των “τεραστίων διαστάσεων προσωπικοτήτων”. Το μόνο που έχουν να δώσουν είναι give away! Γεμάτοι λογαριασμοί με give away! Από κινητά, βιβλία, κρέμες μέχρι και κουζινομηχανές. Τι επιρροή λοιπόν προσφέρουν;

Σε αυτό αξίζει να παρατηρήσει κάποιος το εξής! Όλοι αυτοί οι μεγάλοι Έλληνες instagrammers δεν δίνουν give away γιατί αγαπάνε το κοινό τους και θέλουν να προσφέρουν. Παρατηρήστε τους λογαριασμούς τους και θα καταλάβετε τι συμβαίνει!

Για παράδειγμα γνωστή ηθοποιός μαυροφορεμένη κυρίως (ας μην πούμε το όνομά της) ανεβάζει stories που πάει διακοπές στο τάδε ξενοδοχείο. Το διαφημίζει, ανεβάζει stories και δεν σταματά να επιδεικνύει την πολυτέλεια του ξενοδοχείου. Φαντάζεστε ότι έχει πληρώσει; Ούτε καν! Όλα τζάμπα είναι! Και αυτή είναι η συμφωνία. Έρχομαι, κοιμάμαι, πίνω, τρώω τζάμπα και απλά παίζω stories και σου διαφημίζω το μαγαζάκι. Και εάν έχει κάνει καλή συμφωνία η ηθοποιός δίνει και ένα give away ένα διήμερο σε όλους εμάς τους κοινούς θνητούς.

Για τα πρακτικά και μόνο να αναφέρουμε ότι αυτή η τακτική δικονομικά τουλάχιστον αποκαλείται παραοικονομία. Και οι Έλληνες “influencers” “παραοικονομούν” ασύστολα.

Το καλύτερο από όλα; Αυτοί οι διάσημοι όπως η ηθοποιός που λέγαμε παραπάνω δεν κάνουν τίποτα, δεν αγοράζουν τίποτα, δεν ξοδεύουν ούτε μισό ευρώ. Πάντα παζαρεύουν με τον λογαριασμό τους εάν θέλουν να αποκτήσουν κάτι. Θέλουν ας πούμε μία φωτογραφική μηχανή από την τάδε εταιρεία; Παίρνουν τηλέφωνο και τους ζητάνε να τη στείλουν και αντί για πληρωμή θα ανεβάσυν ένα post ή ένα story!

Συμπέρασμα; Έλληνες influencers δεν υπάρχουν! Έλληνες instagrammers τζαμπατζήδες χιλιάδες!

by Πραξιτέλης Σαραντόπουλος