Έτσι η JYSK έφτασε τα 47 καταστήματα

Με δύο νέα καταστήματα ενισχύει το δίκτυό της στην Ελλάδα η JYSK αφού, την Πέμπτη 26 Αυγούστου εγκαινιάζονται δύο νέα καταστήματα της αλυσίδας, σε Βόλο και Πάτρα.

Η JYSK φτάνει έτσι τα 47 καταστήματα στην Ελλάδα λίγες μέρες πριν από την έναρξη του νέου οικονομικού της έτους. Η δανέζικη αλυσίδα καταστημάτων με όλα τα είδη για το σπίτι άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Αθήνα τον Σεπτέμβριο του 2015 και ακολούθησαν πολλά ακόμα καταστήματα σε όλη τη χώρα.

ad

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η είσοδος της JYSK στην ελληνική αγορά αλλά και η επέκτασή της είναι το αποτέλεσμα της εμπιστοσύνης που έδειξε ο ιδρυτής της, Lars Larsen, στην Ελλάδα και στις προοπτικές ανάπτυξης της χώρας μας.

Ο χώρος πωλήσεων του καταστήματος JYSK στο Βόλο είναι περίπου 1.000 τετραγωνικά μέτρα και βρίσκεται στο ψυχαγωγικό κέντρο «Παλαιά» (Village Cinemas) Βόλου, Φερών – Γιαννιτσών – Μ. Γρηγορίου – Κρέοντος.

Ο χώρος πωλήσεων του καταστήματος JYSK στην Πάτρα είναι περίπου 1.100 τετραγωνικά μέτρα. Το κατάστημα βρίσκεται στην Ελ. Βενιζέλου – Κορίνθου – Παρνασσού.

Ο Sandor Szimeiszter, Country Manager JYSK Ελλάδας, Ουγγαρίας και Αυστρίας ανέφερε σχετικά:

“Τα εγκαίνια των δύο νέων καταστημάτων μας σε Βόλο και Πάτρα είναι ο καλύτερος τρόπος για να κλείσουμε άλλο ένα επιτυχημένο οικονομικό έτος. Ψάχναμε εδώ και πολύ καιρό για να βρούμε κατάλληλο χώρο για το κατάστημά μας στο Βόλο και είμαι πολύ χαρούμενος που ο χώρος αυτός βρέθηκε και έτσι οι πελάτες μας στο Βόλο θα μπορούν να μας επισκέπτονται χωρίς να χρειάζεται να φύγουν από την πόλη τους. Επίσης, με το δεύτερό μας κατάστημα στην Πάτρα ερχόμαστε ακόμα πιο κοντά στους πελάτες μας από το νότιο τομέα της πόλης.

Οι πελάτες στη JYSK είναι πάντα στο επίκεντρο όλων μας των αποφάσεων και η λογική με την οποία επεκτείνουμε το δίκτυό μας στοχεύει στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή τους. Η JYSK έχει πλέον εδραιωθεί ως μια μεγάλη αλυσίδα στο χώρο των ειδών σπιτιού, κήπου και ύπνου και έχει αποκτήσει πιστούς πελάτες στην Ελλάδα.

Η εμπειρία μας από την δημιουργία πάνω από 3.000 καταστημάτων σε 51 χώρες στον κόσμο αλλά και η εμπειρία που έχουμε αποκτήσει από το 2015 στην Ελλάδα μας βοηθάει να αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες που προκύπτουν από την πανδημία και συνεχίζουμε να δουλεύουμε εντατικά για την προετοιμασία και άλλων νέων καταστημάτων τόσο στην Αθήνα όσο και στην επαρχία.

Ταυτόχρονα, με το ξεκίνημα του νέου μας οικονομικού έτους το Σεπτέμβριο θα ξεκινήσει και ένα πλάνο ανακαινίσεων καταστημάτων που έχουν ήδη αρκετά χρόνια λειτουργίας με βάση το νέο concept που εφαρμόζεται ήδη στα νέα μας καταστήματα και προσφέρει μια ακόμα καλύτερη αγοραστική εμπειρία”.