Με το στούντιο σχεδιασμού συνεργάστηκε η Κιμ Καρντάσιαν για να δημιουργηθεί μια pop – up μπουτίκ στο Λος Άντζελες μέσα στην οποίαο ο κόσμος θα μπορούσε να γνωρίσει από κοντά τη νέα της σειρά skincare SKNN.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SKKN BY KIM (@skkn)

ad

H γνωστή τηλεπερσόνα πήρε την απόφαση να δημιουργήσει τη συγκεκριμένη μπουτίκ για να μπορεί ο κόσμος να δοκιμάσει τα προϊόντα της και να δουν από κοντά και τα είδη που έχει φτιάξει για το μπάνιο.

ΜΑΘΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΟΥ ΣΕΙΡΕΣ ΕΔΩ 

Η μπουτίκ διαθέτει ένα εξαιρετικό μινιμαλισμό ο οποίος εμπνέεται από τις συσκευασίας των καλλυντικών της Κιμ Καρντάσιαν και ο κόσμος ενθουσιάστηκε με όσα είδε και δοκίμασε.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SKKN BY KIM (@skkn)

Μάλιστα, η επιχειρηματίας βρέθηκε στο άνοιγμα της μπουτίκ όπου και φωτογραφήθηκε με τον κόσμο που έσπευσε να αγοράσει τα προϊόντα της.

“Η μπουτίκ SKKN έχει να κάνει με πρώτες ύλες – τολμηρά, μεγάλα μπλοκ στοιβαγμένης πρώτης ύλης – που εμπνεύστηκα από ένα εγκαταλελειμμένο λατομείο το οποίο κάποτε επισκέφθηκα”, ανέφερε ο Willo Perron ο οποίος είναι ένα από τα πρόσωπα που έχουν δημιουργήσει το στούντιο, στο Dezeen.

H Kιμ δε σταματά να κάνει κινήσεις που θα ζήλευαν πολλοί επιχειρηματίες και περιμένουμε να δούμε τι άλλο έχει ετοιμάσει καθώς πολλές φήμες τη θέλουν να έχει επενδύσει και σε ένα app το οποίο θα περιλαμβάνει όλα της τα προϊόντα.

Tσέκαρε και αυτά :

Ζώδια : Ποιοι χρησιμοποιούν dating apps

Μπράντς στην Αθήνα : Σε ποιες περιοχές να πας