Louis Vuitton

Louis Vuitton

:Μία νέα έρευνα πραγματοποίησε η διαδικτυακή πλατφόρμα «Singulart» για το ποια μάρκα σχεδιαστών βρίσκεται στην καρδιά των καταναλωτών τα τελευταία χρόνια, ειδικά σε μια από τις μεγαλύτερες πρωτεύουσες μόδας του κόσμου, τη Νέα Υόρκη. Το αποτέλεσμα έδειξε ότι στην κορυφή των προτιμήσεων είναι η «Louis Vuitton».

Σύμφωνα με στοιχεία της έρευνας, η γαλλική εταιρεία είχε τη μεγαλύτερη αύξηση από το 2018 έως το 2021 σε κάθε πολιτεία, με 21.011.700 αναζητήσεις. Να σημειώσουμε ότι είναι ένας από τους διασημότερους και παλαιότερους οίκους μόδας στον πλανήτη ο οποίος φημίζεται για την άριστη δεξιοτεχνία και τη σχεδιαστική του τεχνογνωσία.

Τον Αύγουστο του 1821 στην ανατολική Γαλλία γεννιέται ο Λουί Βιτόν σε μία πάμφτωχη οικογένεια. Ο πατέρας του, αγρότης και η μητέρα του, έφτιαχνε καπέλα. Στην ηλικία των 10 ετών χάνει την μητέρα του.

Ο πατέρας του ξαναπαντρεύεται και η αυστηρή μητριά του γίνεται αφορμή σε ηλικία 13 ετών, να εγκαταλείψει το σπίτι του για το Παρίσι. Ένα ταξίδι 470 χιλιομέτρων. Έφτασε μετά από δύο χρόνια με πολλές στάσεις και κάνοντας ακόμα και περίεργες δουλειές για να κερδίσει χρήματα και να συνεχίσει τον δρόμο του με τα πόδια.

Στο Παρίσι έγινε μαθητευόμενος σε ένα εργαστήριο κατασκευής κιβωτίων συσκευασίας. Μέσα σε λίγα χρόνια είχε αποκτήσει τη φήμη ενός από τους καλύτερους τεχνίτες σε όλο το Παρίσι.
Το 1854 μετά από 17 χρόνια αποφασίζει να φτιάξει την δική του εταιρεία και να παντρευτεί την 17χρονη Clemence-Emilie Parriaux. Τα ταξιδιωτικά κιβώτια «Louis Vuitton» ξεχωρίζουν με το διάσημο μονόγραμμα και το λακαρισμένο δέρμα.

Οι πόρτες άνοιξαν στην παγκόσμια ελίτ όταν η σύζυγος του αυτοκράτορα Ναπολέοντος Γ΄, Ευγενία ντε Μοντίχο (Eugenie de Montijo), του ζήτησε να γίνει ο προσωπικός της τεχνίτης.

Της άρεσαν οι συγκεκριμένες αποσκευές για τα ρούχα της όταν πήγαινε σε διάφορα παραθαλάσσια θέρετρα.

Στη συνέχεια ο Λουί άρχισε να φτιάχνει μπαούλα από καραβόπανο αντί για δέρμα και σε λίγο καιρό οι αποσκευές του έκαναν το γύρο του κόσμου. Γιατί όχι μόνο τα μπαούλα ήταν ανθεκτικά στις καιρικές συνθήκες αλλά με το ορθογώνιο σχήμα τους στοιβάζονταν εύκολα ειδικά στο τρένο. Η ζήτηση ήταν τόσο μεγάλη, που χρειάστηκε να μεταφέρει τη δουλειά σε ένα μεγαλύτερο εργαστήριο έξω από το Παρίσι.

Το 1867, ο Βιτόν τιμήθηκε με χάλκινο μετάλλιο στην Exposition Universelle, μια διεθνή έκθεση που διοργάνωσε ο Ναπολέων στο Παρίσι, γεγονός που αύξησε περαιτέρω τη δημοτικότητά του.

Κατά τη διάρκεια του Γαλλο-Πρωσικού πολέμου, από το 1870-71, το εργαστήριο του λεηλατήθηκε και καταστράφηκε. Έφτιαξε ένα καινούργιο, μόλις τελείωσε ο πόλεμος, σε μια αριστοκρατική περιοχή του Παρισιού.

Συνέχισε να εργάζεται ταπεινά μέχρι το θάνατό του στην ηλικία των 72 ετών στις 27 Φεβρουαρίου 1892.