Μαρίζα Οικονομοπούλου

Η Μαρίζα Οικονομοπούλου είναι μία από τις πλέον επιτυχημένες επιχειρηματίες της νέας γενιάς, που μέρα με την ημέρα κατακτά με την εταιρεία της Thelma Cosmetics & Spa κατακτά την ελληνική αγορά στον άκρως ανταγωνιστικό χώρο της κοσμητολογίας.

Σε αυτό το χώρο η Μαρίζα Οικονομοπούλου κάνει σταθερά και επιτυχημένα βήματα και ολοένα και εξελίσσει τις παροχές και τις υπηρεσίας, ανταποκρινόμενη στις γοργές εξελίξεις του τομέα της.

Για όλα αυτά η νεαρή επιχειρηματίας μίλησε στο Citynow.gr και τον Πραξιτέλη Σαραντόπουλο. 

1. Η Εταιρεία κλείνει αισίως τα 10 χρόνια επιτυχημένης πορείας – Ποιο είναι το όραμά σας για τα επόμενα δέκα χρόνια;

Η Τhelma Cosmetics & Spa έχει ολοκληρώσει την πρώτη της δεκαετία. To όραμά μας για τα επόμενα 10 χρόνια είναι να συνεχίσουμε να πρωτοπορούμε στον τομέα της ομορφιάς που αντιπροσωπεύουμε στην Ελλάδα μέσω των προϊόντων της Tegoder Cosmetics και Charme d’ Orient Paris.

Σκοπεύουμε να επεκτείνουμε την παρουσία μας σε νέες αγορές να ενισχύσουμε τη βιωσιμότητα των πρακτικών μας και να παραμείνουμε αφοσιωμένοι στην ικανοποίηση των πελατών μας.

Το όραμα της εταιρείας είναι η συνεχής ανάπτυξη υψηλής ποιότητας καινοτόμων καλλυντικών προϊόντων για την δημιουργία ενός μοντέλου ομορφιάς, το οποίο θα αντανακλά το πνεύμα, την ψυχή και την υγεία. Επιδιώκουμε να μπορεί να συμβαδίσει το ποιοτικό και αποτελεσματικό προϊόν ομορφιάς με την προσιτή αγοραστική αξία προς όλο το καταναλωτικό κοινό.

2. Σε δέκα χρόνια τι πιστεύετε ότι θα έχει αλλάξει στο χώρο της κοσμητολογίας;

Σε δέκα χρόνια πιστεύω ο χώρος της κοσμητολογίας θα εχει υποστεί σημαντικές αλλαγές και βελτιώσεις.

Μελλοντικά η κοσμητολογία δεν θα αφορά μόνο προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά θα αποτελεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα υγιών συνηθειών που θα ορίζονται μέσα από έρευνες των κλάδων της ιατρικής. Πρωτοπόρος η Tegoder Cosmetics, δημιούργησε την ολοκληρωμένη σειρά TDC CLINIK,για την οποία βραβεύτηκε με το βραβείο καινοτομίας. Η σειρά είναι βασισμένη σε αποτελέσματα ιατρικών ερευνών, με σημείο αναφοράς τις πιο εξελιγμένες και καινοτόμες δερματολογικές τεχνικές.

Επίσης σημαντική είναι η ευαισθησία της σύγχρονης κοσμετολογίας για επιδερμίδες που απαιτούν ιδιαίτερη φροντίδα. Ένα τεράστιο βήμα της Tegoder, είναι η σειρά ONC DERMOLOGY, ειδικά μελετημένη για επιδερμίδες που έχουν υποστεί βλάβες κυρίως από ακτινοβολίες.

3. Οι Έλληνες θεωρείται πως πια ασχολούνται με την ομορφιά και την υγεία του δέρματός τους;

Τα τελευταία χρόνια οι Έλληνες αγοράζουν αρκετά προϊόντα ομορφιάς. Η νέα τάση ωστόσο διεθνώς, είναι να εστιάσουμε στο τι σημαίνει υγεία της επιδερμίδας και να το προσεγγίσουμε ολιστικά, γιατί το υγιές δέρμα ξεκινάει από μέσα μας. Παρατηρούμε λοιπόν ότι οι πελάτες μας εμπιστεύονται τα πιστοποιημένα συμπληρώματα διατροφής που διαθέτουμε, σε συνδυασμό με σειρές περιποίησης.

4. Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μία στροφή προς τα φυσικά προϊόντα. Αυτό πιστεύετε ότι είναι το μυστικό της ομορφιάς;

Ο άνθρωπος ως μέρος της φύσης, έχει νομοτελειακά έναν οργανισμό που δέχεται το φυσικό προϊόν. Οπότε η χρήση φυσικών προϊόντων αποτελεί κλειδί για την ομορφιά. Η πρώτη ύλη είναι μεγίστης σημασίας για το ότι εισάγουμε στον οργανισμό μας αλλά και με τι περιποιούμαστε την επιδερμίδα μας. Τα προϊόντα της Tegoder Cosmetics και της Charme d’ Orient Paris βασίζονται σε φυτικές πρώτες ύλες και είναι πιστοποιημένα από την Ecocert, τον κατεξοχήν διεθνή οργανισμό πιστοποίησης βιολογικών προϊόντων.

5. Η ελληνική γη και τα ελληνικά βότανα είναι σπουδαία για τη σύγχρονη κοσμητολογία! Τι πιστεύετε πως πρέπει να γίνει για να εξελιχθεί αυτή η πλευρά της Ελλάδας;

Η σπουδαιότητα των βοτάνων από την Αρχαία Ελλάδα έως και σήμερα είναι μοναδική κληρονομιά. Η Ελλάδα έχει αφθονία σε βότανα και κάποια από αυτά είναι εξαιρετικά σπάνια και μεγαλώνουν μόνο στην χώρα μας. Πιστεύω ότι θα πρέπει να δοθούν κίνητρα στο πρωτογενή τομέα και να δημιουργηθούν μονάδες επεξεργασίας και τυποποίησης, ώστε να αναδειχθεί ο πλούτος των βοτάνων που υπάρχουν στην χώρα μας και να πάρει την θέση που της αναλογεί στην σύγχρονη κοσμετολογία.

6. Πιστεύετε ότι υπάρχει χώρος στο παγκόσμιο στερέωμα για να υπάρξουν ελληνικές εταιρείες κοσμητολογίας;

Φυσικά υπάρχει χώρος και μάλιστα πιστεύω ότι θα βρίσκονται σε υψηλή ζήτηση τα επόμενα χρόνια. Εάν σκεφτούμε ότι οι μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα, που είναι υπό την διαχείριση ξένων ομίλων, προτιμούν τα προϊόντα που χρησιμοποιούν να βασίζονται σε πρώτες ύλες της Μεσογείου, τότε μπορούμε να φανταστούμε τις ευκαιρίες για την ελληνική κοσμετολογία.

7. Τι λάθος πιστεύετε ότι κάνουν οι Ελληνίδες στα θέματα ομορφιάς;

Καταναλώνουμε χωρίς συνείδηση, αυτό μπορεί να σημαίνει κακή διατροφή, αλκοόλ ή συνήθειες επιβλαβείς για την επιδερμίδα, όπως το κάπνισμα. Επίσης πιστεύω ότι δεν είμαστε συνεπείς στην εφαρμογή των προϊόντων, η καθημερινή φροντίδα είναι πολύ βασικός παράγοντας για μακροχρόνια αποτελέσματα. Σημαντική είναι και η επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού μας και φυσικά η συνεχής έκθεση στον ήλιο είναι καταστροφική για την υγεία της επιδερμίδας.

8. Ο Έλληνας άντρας έχει μπει πια για τα καλά στο παιχνίδι της ομορφιάς. Τι θα τους συμβουλεύατε;

Δυστυχώς η βιομηχανία της διαφήμισης αδίκησε τους άντρες σε σχέση με τις γυναίκες, παρόλο που η επιδερμίδα τους έχει τις ίδιες ανάγκες, ίσως και περισσότερες λόγω της υφής της. Με χαρά βλέπουμε τα τελευταία χρόνια και οι άντρες να δείχνουν ενδιαφέρον για την χρήση προϊόντων ομορφιάς, να αποκτούν ένα πρόγραμμα και να απαλλάσσονται από την προκατάληψη ότι η περιποίηση και η ομορφιά αφορά μόνο τις γυναίκες. Θα τους συμβούλευα να κάνουν το επόμενο βήμα και να εστιάσουν περισσότερο στην ποιότητα των προϊόντων που χρησιμοποιούν. Στους άντρες πελάτες μας προτείνουμε την αντρική σειρά που περιέχει όλα τα απαραίτητα συστατικά για την επιδερμίδα τους.

9. Η εταιρεία σας πια δραστηριοποιείται με μεγάλη επιτυχία στον τομέα της Συμβουλευτικής SPA – Η Ελλάδα σε τί επίπεδο είναι στις υπηρεσίες SPA;

Η Thelma δραστηριοποιείται στον χώρο της ευεξίας τα τελευταία δέκα χρόνια. Η Ελλάδα βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο και σε διαδικασία συνεχούς εξέλιξης λόγω της αύξησης και της έντασης του τουρισμού. Δημιουργούνται ολοένα και περισσότερα κέντρα spa με υψηλά standards αισθητικής και παρεχόμενων υπηρεσιών. Πολύ σημαντική είναι η ποιότητα των υπηρεσιών και των προϊόντων. Η Charme d’ Orient Pariς, εξειδικεύεται στην τελετουργία του hammam και σε συνδυασμό με τις δραστικές ιδιότητες και τις άριστες πρώτες ύλες των προϊόντων, μπορούμε και παρέχουμε την απόλυτη χαλάρωση και ευεξία.

10. Πόσο εξοικειωμένος είναι ο Έλληνας στις υπηρεσίες SPA και σε τι πρέπει να δίνει προσοχή όταν επισκέπτεται έναν τέτοιο χώρο.

Αρκετά, με την διαφορά ότι παλιά τα ονομάζαμε ιαματικά λουτρά ή κέντρα αισθητικής ή φυσιοθεραπείας, ενώ τώρα τα ονομάζουμε spa, είτε ενσωματωμένα σε ξενοδοχειακούς χώρους είτε μεμονωμένα και έρχονται να δημιουργήσουν μία νέα τάση ευεξίας και χαλάρωσης. Η προσοχή πρέπει να δοθεί στην υγιεινή των χώρων, στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, στην πρώτη ύλη των προϊόντων που χρησιμοπιούνται και στην επάρκεια και εμπειρία των θεραπευτών.

by Πραξιτέλης Σαραντόπουλος

Τσέκαρε κι αυτά: