Marks & Spencer

Η εταιρεία Marks & Spencer, στο πλαίσιο ευρύτερης στρατηγικής για τη διεύρυνση του δικτύου της στην Ελλάδα και την ενίσχυση της παρουσίας της στην εγχώρια fashion retail αγορά, παρουσίασε το νέο της κατάστημα στην πόλη στην Καλαμάτα.

Πρόκειται για το πρώτο κατάστημα Marks & Spencer στην πόλη και το 27ο στην Ελλάδα, το οποίο άρχισε επίσημα τη λειτουργία του στις 6 Ιουνίου 2022. Η διαμόρφωση του νέου καταστήματος ακολουθεί τον σχεδιασμό της εταιρείας για εκσυγχρονισμό του δικτύου καταστημάτων της, προσφέροντας από την πρώτη ημέρα λειτουργίας μια τεχνολογικά αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία.

Σε ένα νεοκλασικό κτίριο 5 ορόφων και 880τ.μ., συνολικά, το νέο κατάστημα της αλυσίδας βρίσκεται σε κεντρικό σημείο της πόλης, στη Λ. Αριστομένους & Βασιλέως Κωνσταντίνου 2. Το κατάστημα διαθέτει οθόνες σε διάφορα σημεία, προσφέροντας στους εντυπωσιακούς του χώρους, μια μοναδική εμπειρία αγορών, με σεβασμό ωστόσο στην αρχιτεκτονική του κτιρίου.

Οι επισκέπτες θα ανακαλύψουν στο νέο κατάστημα, τη γυναικεία, ανδρική, lingerie και παιδική συλλογή των Marks & Spencer, διαχρονικά must-have κομμάτια για όλες τις ώρες της ημέρας, με τον χαρακτηριστικό συνδυασμό εξαιρετικής ποιότητας, ασυναγώνιστης κομψότητας και άνεσης που προσφέρουν τα Marks & Spencer, αλλά και αγαπημένα beauty items για καθημερινή περιποίηση.

Με αφορμή το επίσημο άνοιγμα του νέου καταστήματος στην πόλη της Καλαμάτας, η Anita Sabarwal, Country Manager των Marks & Spencer Ελλάδος, δήλωσε σχετικά: «Με χαρά και ενθουσιασμό ξεκινάμε την επιχειρηματική μας δράση στην πόλη της Καλαμάτας. Μια δυναμική retail αγορά, με αγοραστές που διαθέτουν ξεχωριστό ένστικτο και κριτήριο. Καλωσορίζουμε τους φίλους των Marks & Spencer στο νέο μας κατάστημα, σε ένα πανέμορφο νεοκλασικό κτίριο στο κέντρο της πόλης, το οποίο ευχόμαστε να αποτελέσει, σύντομα, τον νέο shopping προορισμό για κατοίκους και επισκέπτες της όμορφης Καλαμάτας, καθώς και της ευρύτερης περιοχής».

Η Marks & Spencer επενδύει σταθερά στην ανάπτυξη του δικτύου της σε σημαντικές αγορές, όπως αυτή της Καλαμάτας, στο πλαίσιο της διεθνούς στρατηγικής της για διατήρηση και ενίσχυση της ηγετικής της θέσης στην αγορά. Διατηρώντας αναλλοίωτες τις αξίες του διεθνούς brand, η δραστηριοποίηση της εταιρείας σε τοπικές αγορές πραγματοποιείται πάντα σε αρμονία και με όφελος για την τοπική κοινωνία, δημιουργώντας ποιοτικές θέσεις εργασίας.

Τσέκαρε κι αυτό:

Σχέσεις : Πώς κατάλαβε μια γυναίκα πως το αμόρε της έχει άλλη γυναίκα