MasterChef 5

MasterChef 5: Για 5η συνεχόμενη χρονιά, οι τρεις chef – κριτές του MasterChef, του μεγαλύτερου διαγωνισμού μαγειρικής παγκοσμίως, Πάνος Ιωαννίδης, Σωτήρης Κοντιζάς και Λεωνίδας Κουτσόπουλος, θα ανεβάσουν την αδρεναλίνη μέσα στις κουζίνες. Το έπαθλο των 50.000 ευρώ θα έρθει στα χέρια εκείνου ή εκείνης, που το θέλει πολύ αλλά και που αντέχει περισσότερο.

Αν για κάποιους τα πράγματα στην κουζίνα φαίνονταν δύσκολα, τις προηγούμενες χρονιές, φέτος στο MasterChef 5, οι τρεις κριτές του διαγωνισμού θα είναι ακόμα πιο απαιτητικοί.

Στο 2ο επεισόδιο, ένας υποψήφιος τραβάει την προσοχή των κριτών και ιδιαίτερα του Λεωνίδα Κουτσόπουλου, δίνοντας σε όλους την ευκαιρία να χαλαρώσουν λίγο πριν ακουστεί η μαγική πρόταση: “ο χρόνος σας αρχίζει τώρα”!

Πολλά τα «θέλω», πολλά τα όνειρα, πολλά τα υλικά αλλά ο μαγειρικός πήχης έχει ανέβει πολύ ψηλά και το αποτέλεσμα κρίνεται ουσιαστικά στη λεπτομέρεια.

Άραγε πόσο αποφασισμένοι έρχονται οι φετινοί μάγειρες και μαγείρισσες να «παλέψουν» για μια ποδιά, με όπλα τη δημιουργικότητα και τη φαντασία;

Κανένας δεν έχει θέση μέσα στον διαγωνισμό δίχως αυτά, κανένας δεν θα τα καταφέρει δίχως αντοχή!

Εκείνος ή εκείνη, που θα αντέξει, θα προκριθεί.

Δείτε εδώ το trailer της Δευτέρας 25/1: https://youtu.be/ihsrnl_3kc8

Θριαμβευτική πρωτιά για το MasterChef 5 στην πρεμιέρα του!

Η πολυαναμενόμενη πρεμιέρα του MasterChef 5 (Σάββατο 23.1) κέρδισε το τηλεοπτικό κοινό, που του χάρισε με άνεση και μεγάλη διαφορά από τα υπόλοιπα τηλεοπτικά προγράμματα, την πρώτη θέση σε σύνολο και σε δυναμικό κοινό 18-54.

Tο MasterChef 5 σημείωσε μέσο όρο 35,5% στο σύνολο του κοινού, ενώ στο δυναμικό κοινό 18-54, ποσοστό 42%! Σε τέταρτο μετάδοσής του έφτασε στο εντυπωσιακό 44,8% (18-54).

Χαρακτηριστικό είναι πως την πρεμιέρα του MasterChef 5 παρακολούθησαν έστω για 1 λεπτό 3.300.000 τηλεθεατές!

Social Media Impact

Για ακόμα μια φορά, η social media στρατηγική και το exclusive περιεχόμενο στην πρεμιέρα του MasterChef 5 απέδωσαν, με το κοινό να ανταποκρίνεται με ενθουσιασμό!

· Facebook,

· Instagram,

· Twitter

· και TikTok ενίσχυσαν θετικά την εμπειρία του θεατή και τα αποτελέσματα ήταν θεαματικά:

Τα posts εμφανίστηκαν 1.253.169 φορές με τις διαδράσεις του κοινού να ξεπερνούν τις 100.000!

Στο Twitter το #MasterChefGR έγινε Νο 1 trend σε λιγότερο από 2 λεπτά τηλεοπτικού «αέρα» και για ακόμα μια χρονιά κατά τη διάρκεια της πρεμιέρας, κατέκτησε την 5η θέση στα worldwide trends!