Η νέα lifestyle σειρά της Μέγκαν Μαρκλ, «With Love, Meghan», έκανε πρεμιέρα στις 4 Μαρτίου στο Netflix και έχει ήδη προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στα βρετανικά μέσα ενημέρωσης. Ενώ το Netflix την παρουσιάζει ως μια «εμψυχωτική σειρά» που προσφέρει συμβουλές και μοιράζεται προσωπικές ιστορίες της Δούκισσας του Σάσεξ, οι Βρετανοί κριτικοί δεν φαίνονται εντυπωσιασμένοι.
Σύμφωνα με την επίσημη σύνοψη της σειράς, που παράγεται από τη Μέγκαν μέσω της εταιρείας Archewell Productions, η σειρά αναβιώνει το είδος των εκπομπών lifestyle συνδυάζοντας πρακτικές συμβουλές με ειλικρινείς συζητήσεις, τόσο με παλιούς όσο και με νέους φίλους. Η Μέγκαν αποκαλύπτει προσωπικά κόλπα και μυστικά, αναδεικνύοντας την ανεπιτήδευτη πλευρά της παρά την εικόνα της τελειότητας, και δείχνει πόσο εύκολο είναι να γεννηθεί κάτι όμορφο ακόμη και στα πιο απρόσμενα μέρη. Μαζί με τους καλεσμένους της – μεταξύ των οποίων διακεκριμένοι σεφ και γνωστοί φίλοι όπως ο Ρόι Τσόι, η Μίντι Κέιλινγκ και η Άλις Γουότερς – καλεί το κοινό να συμμετέχει ενεργά, ανεβάζοντας τα μανίκια τους τόσο στην κουζίνα όσο και στον κήπο.
Οι κριτικές από τα Βρετανικά μέσα ήταν αρκετά σκληρές. Η αρθρογράφος της Daily Mail, Αμάντα Πλατέλ, χαρακτήρισε τη σειρά «τόσο κακή που γίνεται σχεδόν εθιστική», ενώ ο Στιούαρτ Χέριτεϊτ από τον Guardian την αποκάλεσε «τόσο ανούσια που ίσως να είναι η τελευταία τηλεοπτική εμφάνιση των Σάσεξ». Σύμφωνα με τον Χέριτεϊτ, το ντοκιμαντέρ είναι γεμάτο παράπονα τόσο από τη Μέγκαν όσο και από τον πρίγκιπα Χάρι, ενώ υπογραμμίζει την επιμονή της Δούκισσας να παραμείνει στο επίκεντρο της προσοχής, αναφέροντας με ειρωνεία ότι κανείς δεν θέλει να δει τη Μέγκαν να δημιουργεί διακοσμητικά κροστίνι σε σχήμα πασχαλίτσας με τη Μίντι Κέιλινγκ.
Από την άλλη πλευρά, στις ΗΠΑ οι κριτικές ήταν πιο θετικές. Η Ελίζ Τέιλορ από τη Vogue επαίνεσε τη λαμπερή παρουσία της Μέγκαν στις σκηνές όπου ασχολείται με τη διακόσμηση λουλουδιών, τονίζοντας ότι η πάθος της φαίνεται σε κάθε λεπτομέρεια, από την επιλογή των λουλουδιών μέχρι την τελική σύνθεση, εμπνέοντας ίσως ακόμη και τους θεατές να κρατήσουν σημειώσεις. Η Μπιάνκα Μπετανκούρ του Harper’s Bazaar πιστεύει ότι η Μέγκαν επιστρέφει στις ρίζες της ως lifestyle guru, ενώ η Έμιλι Μπάρακ από το Town & Country επισημαίνει ότι η Δούκισσα αφήνει τις άμυνές της να πέσουν λίγο, δείχνοντας αληθινή χαρά και πάθος για τη μαγειρική.
Παρόλα αυτά, η συνεχής προώθηση της νέας σειράς μαρμελάδων φαίνεται να ενόχλησε κάποιους, καθώς η εκπομπή μετατρέπεται περισσότερο σε διαφημιστικό μέσο παρά σε μια αυθεντική lifestyle εμπειρία. Επιπρόσθετα, παρά τις προσδοκίες, δεν αποκαλύπτονται νέες πτυχές για τη σχέση της Μέγκαν με τη βασιλική οικογένεια, κάτι που ίσως απογοητεύσει όσους περίμεναν πιο προσωπικές αποκαλύψεις.