cruise

Νέα μέτρα για το ταξίδι μας στο πλοίο…Πως θα είναι; και ποια θα είναι η διαδικασία;

Έχουμε πολλές αλλαγές! Θερμομέτρηση, μονίκλινες καμπίνες και μάσκες είναι μεταξύ των μέτρων που αποφασίστηκαν για τα ταξίδια με πλοία.

Να πούμε ότι τα πλοία θα αναχωρούν με το 50% των επιβατών ή το 55% αν διατίθενται καμπίνες.

Η μάσκα θα είναι υποχρεωτική όπως και η θερμομέτρηση πριν την επιβίβαση!!!

Οι οδηγίες θα έχουν εφαρμογή από τις 18.05.2020 μέχρι τις 15.06.2020 και αφορούν κυρίως:

  • Τον καθορισμό του μέγιστου αριθμού των μετακινούμενων επιβατών στο 50% του συνολικού αριθμού επιβατών που ορίζεται στο πιστοποιητικό ασφαλείας του πλοίου, ή στο 55% αν διατίθενται καμπίνες.
  • Τη θερμομέτρηση και τη συμπλήρωση ειδικού ερωτηματολογίου κατάστασης υγείας πριν την επιβίβαση στο πλοίο και τη διατήρησή του με μέριμνα της ακτοπλοϊκής εταιρείας. Το ερωτηματολόγιο θα είναι διαθέσιμο και σε ειδική ιστοσελίδα στο διαδίκτυο.
  • Τη διατήρηση απόστασης 1,5 μέτρου κατά την επιβίβαση, αποβίβαση και σε όλους τους χώρους του πλοίου.
  • Τη χρήση κάθε καμπίνας από ένα (1) άτομο, εκτός αν πρόκειται για οικογένεια (συγγενείς πρώτου βαθμού), οπότε μπορούν να είναι έως 4 άτομα, ή ΑΜΕΑ με τον συνοδό τους.
  • Τη χρήση μάσκας (συνίσταται η υφασμάτινη) από επιβάτες και μέλη του πληρώματος.
  • Την ειδική διάταξη των επιβατών σε αεροπορικά καθίσματα (ένα κάθισμα κατειλημμένο και ένα κάθισμα κενό, παρακείμενο, εμπρός και πίσω).
  • Την θερμομέτρηση και την υποβολή ειδικής δήλωσης υγείας, πριν την αναχώρηση, για τους επιβάτες πλοίων διεθνών πλόων στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας.
  • Την ενημέρωση των επιβατών για τα μέτρα με έντυπο φυλλάδιο του ΕΟΔΥ, καθώς ενημερωτικά spot και ηχητικά μηνύματα.
  • Την ειδική εκπαίδευση των πληρωμάτων.
  • Την εφαρμογή κανόνων ατομικής υγιεινής και προστασίας και την ύπαρξη σταθμών αντισηπτικών σε διάφορα σημεία του πλοίου.
  • Την καθαριότητα και την απολύμανση των πλοίων,
  • Τον αερισμό και τον κλιματισμό των πλοίων,
  • Την διαχείριση ύποπτου περιστατικού(απομόνωση σε ειδικό χώρο, αποβίβαση στο επόμενο λιμάνι το οποίο διαθέτει το απαραίτητο δυναμικό για τη διαχείριση του, ιχνηλάτηση επαφών κλπ),
  • Τους κανόνες λειτουργίας των σημείων εξυπηρέτησης επιβατών (μπαρ, εστιατόρια, τραπεζαρίες),