Το Netflix είναι μια από τις συνδρομητικές πλατφόρμες ταινιών και σειρών που σχεδόν όλοι έχουμε προτιμήσει κάποια στιγμή. Και έρχονται κάποιες αλλαγές τις οποίες πρέπει να γνωρίζουν οι συνδρομητές.
Πολύ καιρό τώρα ακούμε για τις περίφημες διαφημίσεις που αναμένεται να εισάγει η εταιρεία στην πλατφόρμα και ο συν-διευθύνων σύμβουλος της δημοφιλούς πλατφόρμας, Ted Sarandos φαίνεται να επιβεβαιώνει όλα όσα ακούγονται, μιλώντας στο The Hollywood Reporter.
“Έχουμε αφήσει ένα μεγάλο τμήμα πελατών, οι οποίοι μας λένε ότι το Netflix είναι πολύ ακριβό και δεν τους πειράζει αν έχει διαφημίσεις. Θα προσθέσουμε ένα tier με διαφημίσεις. Γι’ αυτούς που λένε “Γεια, θέλω χαμηλότερη τιμή και θα παρακολουθώ με διαφημίσεις”.
Επομένως, θα υπάρξει ένα νέο και πιο οικονομικό πακέτο αλλά η “παγίδα” σε αυτό είναι πως θα υπάρχουν διαφημίσεις τις οποίες δε θα μπορούν να αποφύγουν οι τηλεθεατές.
Τσέκαρε και αυτό : Μπάτμαν : Τι δήλωσε ο Κρίστιαν Μπέιλ