Η Ντίσνεϊ ξέρει πώς να συγκινεί!

Οι γιορτές των Χριστουγέννων πλησιάζουν και η καινούργια διαφήμιση της Ντίσνεϊ που κυκλοφόρησε μας το υπενθύμισε, μεταφέροντας την μαγεία των συγκεκριμένων γιορτών με τον ρεαλισμό του σήμερα.

Το φετινό τρίλεπτο σποτάκι με τίτλο «The Stepdad» αποτελεί ένα μέρος της εορταστικής καμπάνιας της Ντίσνεϊ με τίτλο «From Our Family to Yours» για την υποστήριξη της φιλανθρωπικής οργάνωσης «Make a wish».

ad

Είναι η συνέχεια της χριστουγεννιάτικης διαφήμισης του 2020. Ξεκινά δείχνοντας τον αρχιτέκτονα Μάικ να φεύγει από το διαμέρισμα του λίγο πριν τα Χριστούγεννα, μαζί με τον σκύλο του και να μετακομίζει στο σπίτι της συντρόφου του, Νικόλ με τα παιδιά της.

Ο Μάικ προσπαθεί να γίνει αγαπητός στην νέα του οικογένεια ως «πατριός», στα πρώτα τους Χριστούγεννα με την βοήθεια του Μίκυ Μάους, της Μίνι, του Ολαφ, του Μπαζ Λαϊτγίαρ του Σπάιντερμαν.

Η καμπάνια υποστηρίζει για ακόμη μία φορά τον συνεργάτη της Ντίσνεϊ «Make a Wish», βοηθώντας την φιλανθρωπική οργάνωση να πραγματοποιήσει ευχές παιδιών με σοβαρές ασθένειες.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του «Make-A-Wish International», Luciano Manzo, δήλωσε: «Είμαστε υπερήφανοι για τη μακροχρόνια συνεργασία μας με τη Ντίσνεϊ και χαιρόμαστε που συμμετέχουμε στη φετινή εορταστική εκστρατεία.»