Μπορεί να άργησε αλλά τα κατάφερε ο οίκος Gucci, και πλέον έχει έναν δεύτερο λογαριασμό στο Instagram, όπου θέλει μέσω αυτού να δείξει διάφορες δραστηριότητες που αφορούν στα κοινωνικά δρώμενα, αλλά και πως μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι απαιτώντας πράγματα που θα έπρεπε να είναι αυτονόητα.
Από τότε που ανέλαβε creative director, o Αλέσαντρο Μισέλ (2015), βλέπουμε πως ο οίκος Gucci έχει αλλάξει τη φιλοσοφία του, ασχολείται περισσότερο με το gender equality αλλά και το περιβάλλον. Με λίγα λόγια ενισχύει ακόμη περισσότερο, τρόπους για να γινόμαστε καλύτεροι.
Ο κόσμος της μόδας έχει δυνατή φωνή και τα τελευταία χρόνια δεν είναι μόνο φορέματα και λούσα, αλλά ασχολείται με τις ανάγκες που έχει το περιβάλλον, με κοινωνικές δυσκολίες, με θέματα που αφορούν άμεσα την LGBT+ κοινότητα και με άλλα πολλά. Ο οίκος Gucci κάνει πάλι τη διαφορά και μέσω Instagram θέλει να μας δείχνει εικόνες και δράσεις που αφορούν τους πάντες.