Missoni

O ιταλικός οίκος Missoni διόρισε τον Φίλιππο Γκρατσόλι ως νέο διευθυντή δημιουργικού στο πλαίσιο αναδιοργάνωσης των τμημάτων σχεδιασμού.

Ο Γκρατσόλι θα αναλάβει τις αντρικές και γυναικείες συλλογές του brand και θα επιβλέπει την εικόνα του για το τμήμα lifestyle. Ο σχεδιαστής θα αναλάβει τα ηνία από τον Αλμπέρτο Καλίρι, ο οποίος θα προχωρήσει στην ανάπτυξη της συλλογής Missoni Home και Missoni Sport, μαζί με τον Νταβίντε Τονιέτι και με την υποστήριξη της Ροζίτα Μισόνι.

Τα νέα σχέδια για τα τμήματα δημιουργικού, εκπονήθηκαν από τον CEO, Λίβιο Πρόλι, με τη συμφωνία των στελεχών του brand με στόχο την ενίσχυση της κληρονομιάς δεκαετιών και του χαρακτήρα του Missoni.

Σε ανακοίνωση για τον διορισμό του Γκρατσόλι, ο Πρόλι είπε ότι ο νεαρός σχεδιαστής θα φέρει την 18χρονη εμπειρία του στον οίκο και θα αναλάβει να βελτιώσει το προφίλ και την εικόνα του στην αγορά ειδών πολυτελείας, καθώς «ενισχύει περαιτέρω τη διαδικασία εκσυγχρονισμού που έχει ήδη ξεκινήσει».

Η εταιρεία, η οποία έχει δηλώσει προηγουμένως ότι οι μεγαλύτερης ηλικίας πελάτες της παραμένουν προτεραιότητα, έχει αρχίσει να αναπτύσσει διάλογο με την ομάδα καταναλωτών Millennial, με πρόσφατες συνεργασίες. Τo λανσάρισμα συλλογών με τα brand Palm Angels και Supreme αποτελούν μέρος αυτής της στρατηγικής, καθώς ο 69χρονος οίκος συνεχίζει να κοιτάζει προς το μέλλον του και προς νέα έννοια της πολυτέλειας.

Ο Γκρατσόλι εντάσσεται στον Missoni από τον Burberry, όπου εργάστηκε για τον επικεφαλής δημιουργικού Ρικάρντο Τίσι, ως διευθυντής συλλογών. Εργάστηκε επίσης υπό τον Τίσι στο Givenchy. Πριν από αυτό, ο Γκρατσόλι ήταν επικεφαλής σχεδιαστής γυναικείων ενδυμάτων για τον Hermès.

Η πρώτη του συλλογή θα είναι ανδρική και γυναικεία τον Μάιο, ενώ η πρώτη του επίδειξη μόδας για την κολεξιόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023 αναμένεται στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου τον Σεπτέμβριο.