Ο Covid-19 έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας αλλά ο κόσμος της μόδας προσπαθεί να βρει τα πατήματα του!

Covid-19: Στα δύσκολα χρόνια της οικονομικής κρίσης, λίγοι στο χώρο της ελληνικής μόδας κατάφεραν να επιβιώσουν, όπως επίσης κάποιοι κατάφεραν να βρουν ευκαιρίες και να δημιουργήσουν νέα brands και κατ’ επέκταση να τα ισχυροποιήσουν σε σημαντικό βαθμό.

Φτάνουμε στο σήμερα και οι ελληνικές εταιρείες της μόδας δοκιμάστηκαν για μια ακόμη φορά – και πολύ σκληρά θα έλεγε κανείς – λόγω του covid-19 και του lockdown που ακολούθησε.Παρόλα αυτά, πάλι κάποιοι κατάφεραν να βρουν ευκαιρίες μέσα στις αναταραχές που προκάλεσε η πανδημία και εκμεταλλεύτηκαν προς όφελός τους ακόμη περισσότερο τα free εργαλεία των social media και του eshop.

ad

Αναλυτικότερα, στοχευμένες στρατηγικές αναπτύχθηκαν με βάση τα social media, και τα e-shops έγιναν περισσότερο user-friendly, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις να εξασφαλίσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κέρδος από την κατάσταση στην οποία βρέθηκαν τόσο αυτές όσο κι οι πελάτες τους.

Αξιοσημείωτο παράδειγμα αποτελεί η προώθηση των ρούχων του κ. Στέλιου Κουδουνάρη, ο οποίος γρήγορα συνειδητοποίησε τη σοβαρότητα της κατάστασης και χρησιμοποίησε προς όφελος όχι μόνο δικό του αλλά και των πελατών του τη χρησιμότητα των social media, και κυρίως του instagram.

Πιο συγκεκριμένα, οι ιστορίες του ήταν άκρως στοχευμένες και απλές όσον αφορά στην προώθηση των ρούχων του και των τιμών αυτών. Ολόκληρη η κολεξιόν του, αλλά κι άλλα κομμάτια διαδέχονταν το ένα μετά το άλλο και τα μοντέλα να περπατούν από το ένα μέρος της οθόνης στο άλλο προβάλλοντας το ρούχο του σχεδιαστή μπροστά και πίσω και με απόλυτη απλότητα. Επίσης, με ένα swipe up ο πελάτης κατευθυνόταν αμέσως στο συγκεκριμένο ρούχο της ιστοσελίδας. Τι πιο έξυπνο κι απλό;!

Τα παραπάνω μας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η πραγματικότητα εξελίσσεται με νέα δεδομένα, κι όσοι καταφέρουν να τα ερευνήσουν και κατ’ επέκταση να προσαρμοστούν σε αυτά θα είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν στις νέες απαιτήσεις. H σωστή κι άμεση έρευνα, μία στοχευμένη στρατηγική δράσης και προώθησης, αλλά και η αισιοδοξία μπορεί να εξασφαλίσουν εκτός από την επιβίωση για την επιχείρηση, αλλά και νέα περιθώρια κέρδους.

@vangeliskafasis, Travel & Fashion enthusiast