Η Pantone «σπάει» τα ταμπού και παρουσιάζει ένα νέο κόκκινο!

Μια νέα απόχρωση αποφάσισε να κυκλοφορήσει η γνωστή εταιρεία Pantone και φέρει το όνομα «Περίοδος»! Ναι, είναι γεγονός κορίτσια και αγόρια!

Αν είσαι γυναίκα, σίγουρα έχεις ακούσει πολλές φορές την περίφημη ατάκα «Πάλι περίοδο έχεις» και σίγουρα έχεις γίνει έξαλλη καθώς είναι άκρως σεξιστική (i feel you gurl)! Aλλά η εταιρεία Pantone θέλει να δώσει τέλος στο ταμπού που αφορά την έμμηνο ρύση και λανσάρει ένα νέο «κόκκινο» μέσω του οποίου θέλει να δείξει στον κόσμο πως δεν πρέπει να στιγματίζει τη γυναικεία φύση!

Άνθρωποι της εταιρείας, μιλώντας στα διεθνή μέσα είπαν πως θέλουν με το νέο χρώμα που δημιούργησαν, να δείξουν στις γυναίκες πως πρέπει να αισθάνονται περήφανες και να μη φοβούνται να μιλήσουν για το συγκεκριμένο ζήτημα, μιας και είναι κάτι τελείως φυσιολογικό! Ειδικά όταν σε κάποιες χώρες, η περίοδος θεωρείται ένα ζήτημα το οποίο δεν πρέπει να ακούγεται πουθενά γιατί θεωρείται κάτι βρώμικο (πόση ντροπή πχια εν έτει 2020).

Thank you Pantone για αυτή την κίνηση!

Τσέκαρε την ανάρτηση στο Instagram:

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Presenting “Period”, a new red shade created to break the stigma around menstruation and promote period positivity. Swedish healthcare brand @intimina came to Pantone Color Institute to develop this custom color in support of their global campaign to make menstruation more visible and normalize this most normal of bodily functions. “An active and adventurous red hue, courageous Period emboldens people who menstruate to feel proud of who they are. To own their period with self-assurance; to stand up and passionately celebrate the exciting and powerful life force they are born with; to urge everyone regardless of gender to feel comfortable to talk spontaneously and openly about this pure and natural bodily function.” Pantone Color Institute collaborated with @Intimina on the Seen + Heard campaign to create a red shade that is inspired by a steady menstrual flow. Pantone and Intimina worked alongside a gynecologist and consulted research published in Medical News Today to develop the shade, but by no means is this supposed to be an accurate depiction. Instead, we created a visual identifier of a red shade that would help @Intimina leverage the power of color to share their story.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη PANTONE (@pantone) στις