Polimoda: Τα βασικά σημεία της έρευνας περιελάμβαναν πληροφορίες σχετικά με την έννοια της πολυτέλειας στη σύγχρονη εποχή.

Η Polimoda, η Σχολή Μόδας που εδρεύει στη Φλωρεντία της Ιταλίας με το «The Truth About Fashion», ένα συνεργατικό και εκπαιδευτικό πρότζεκτ επιδιώκει να δημιουργήσει χώρο για τις φωνές των σπουδαστών και να γίνει ο συγκεκριμένος κλάδος κατανοητός πέρα από τα στερεότυπα και την απλοποίηση από τα μέσα.

Ο κύριος στόχος της Polimoda ήταν να διερευνήσει την αλήθεια για τη μόδα μελετώντας πώς σκέφτεται η νεότερη γενιά. Καθηγητές και ομάδες σπουδαστών και Millennials και Generation Z  ερεύνησαν τις κύριες αξίες, αναφορές και ερωτήματα που μια νέα γενιά θα θεωρούσε σημαντικά για την κατανόηση του μέλλοντος της μόδας.

Αυτή η συνεργατική προσέγγιση οδήγησε στη δημιουργία μιας διαδικτυακής έρευνας, η οποία αργότερα στάλθηκε σε όλους τους φοιτητές της Polimoda κατά τη διάρκεια του έτους και ολοκληρώθηκε εντός χρονικού διαστήματος ενός μήνα.

Τα βασικά σημεία της έρευνας περιελάμβαναν πληροφορίες σχετικά με την έννοια της πολυτέλειας στη σύγχρονη εποχή, τη σημασία της μόδας στην ενίσχυση της δημιουργικότητας και της ελευθερίας της έκφρασης και τον ρόλο που διαδραματίζει η αυθεντικότητα και η διαφάνεια στη βιομηχανία της μόδας.

Καλύπτουν επίσης θέματα όπως η συμπερίληψη, η άνοδος των ανερχόμενων brand, τα μέσα της μόδας μέσω των οποίων εμπνέεται και επηρεάζεται η νεότερη γενιά σήμερα και πολλά άλλα.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι η μεγάλη πλειονότητα των νέων πιστεύουν ότι η αυθεντικότητα είναι η πιο σημαντική πτυχή της βιομηχανίας μόδας και ότι οι περισσότεροι είναι σκεπτικιστικές σχετικά με τα όσα διαβάζουν για τις ενέργειες, τις πεποιθήσεις και τις πρακτικές μιας μάρκας.

Διαπίστωσε επίσης ότι, ενώ αυτό το κοινό θαυμάζει μεγάλες μάρκες για τις αξίες τους και τη μακροχρόνια κληρονομιά τους, αρχίζει να στρέφεται προς νέα brand που αντιπροσωπεύουν την αυθεντικότητα, τη βιωσιμότητα και την εκπαίδευση.