Αρκετά διαφοροποιημένη σε σχέση με αυτές των προηγουμένων ετών θα είναι η αγωνιστική διαδρομή του εφετινού Ράλι Ακρόπολις, που θα διεξαχθεί το διάστημα 5-8 Σεπτεμβρίου και το οποίο αποτελεί τον δέκατο «γύρο» στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) του 2024, καθώς οι διοργανωτές ανακοίνωσαν σήμερα (2/5) αλλαγές στις ειδικές του ελληνικού αγώνα του WRC.
Έτσι, τα πληρώματα που θα λάβουν μέρος στο «Ράλι των Θεών» θα βρεθούν μπροστά σε μια νέα πρόκληση, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και ελαστικών.
Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι και άλλες, ενώ έχουν επανέλθει ειδικές διαδρομές που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα.
Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ειδικών διαδρομών είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής Παύλιανης, όπως και της Δάφνης, που είναι μια πιο μικρή εκδοχή της ειδικής διαδρομής Πύργος των προηγούμενων ετών.
Η σημαντικότερη αλλαγή στο φετινό ωράριο έχει να κάνει με τη σειρά που οι αγωνιζόμενοι θα βρεθούν στις περιφέρειες Στερεάς Ελλάδας, Πελοποννήσου και Αττικής, οι οποίες διαδοχικά θα υποδεχθούν το Ράλι Ακρόπολις.
Ειδικότερα, για πρώτη φορά στην ιστορία του ως γύρος του WRC, ο αγώνας θα εκκινήσει από την έδρα του, τη Λαμία. Η πανηγυρική εκκίνηση (Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου) θα λάβει χώρα εμπρός από την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, όπου θα βρίσκονται το Service Park και το Αρχηγείο του αγώνα, με τους συμμετέχοντες να διανυκτερεύουν στην περιοχή, καθώς το πρώτο σκέλος θα εξελιχθεί μεταξύ Φωκίδας και Ευρυτανίας.
Με το μήκος των τριών επαναλαμβανόμενων ειδικών διαδρομών της ημέρας να αγγίζει τα 133,96 χιλιόμετρα, είναι δεδομένο πως κανείς δεν θα επιλέξει να προσεγγίσει τον αγώνα «αμυντικά», με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την εξέλιξή του.
Το ίδιο απαιτητικό αναμένεται το σκέλος του Σαββάτου. Οι πρώτοι αγωνιστικοί ήχοι θα ακουστούν στην ειδική διαδρομή Ρεγκίνι, η οποία είναι όμοια με την περυσινή Ελάτεια με αντίθετη φορά, ενώ στην πορεία τα πληρώματα θα συνεχίσουν με την ειδική διαδρομή Θήβα. Επόμενος σταθμός το νοτιότερο άκρο της διαδρομής, για τους Αγίους Θεοδώρους και το Λουτράκι, που αποτελούν παραλλαγές των γνωστών διαδρομών της περιοχής.
Η ημέρα θα κλείσει με μια νέα υπερειδική διαδρομή (θα ανακοινωθεί εν ευθέτω χρόνω) με ελεύθερη είσοδο, που αναμένεται να προσελκύσει πλήθος θεατών.
Τα συνολικά 303,23 αγωνιστικά χιλιόμετρα του αγώνα θα συμπληρωθούν την τελευταία ημέρα, Κυριακή, με τις ειδικές διαδρομές Οινοχώρι και Ελευθεροχώρι, με την τελευταία να αποτελεί και την Power Stage του Ράλι Ακρόπολις για το 2024.