Είναι γεγονός ότι τα χρόνια της κρίσης οι εταιρικές πωλήσεις κράτησαν ζωντανή την αγορά του αυτοκινήτου.
Σε αυτό συντέλεσε από τη μία η αύξηση του τουρισμού όλο τον χρόνο σε κάθε μήκος και πλάτος της Ελλάδας και από την άλλη η τάση των επιχειρήσεων που στράφηκε στην αγορά leasing, αφού τα συγκεκριμένα ποσά που δαπανούν για να έχουν ένα αυτοκίνητο, αφαιρούνται άμεσα από τα έσοδά τους.
Η περσινή χρονιά στο χώρο του αυτοκινήτου έκλεισε με νέο ρεκόρ. Πουλήθηκαν συνολικά 114.109 οχήματα, δηλαδή 10,3% περισσότερα από τις πωλήσεις του 2018. Από το σύνολο των πωλήσεων τα 52.279 οχήματα αφορούσαν εταιρικές πωλήσεις (είτε βραχυχρόνιας μίσθωσης είτε leasing). Με δεδομένο ότι έχει αλλάξει το καθεστώς φορολόγησης των εταιρειών που θα αποφασίσουν να χρησιμοποιήσουν αυτοκίνητο με leasing, το ποσοστό των εταιρικών αυτοκινήτων αναμένεται να αυξηθεί ακόμη περισσότερο. Όμως σε καμιά περίπτωση δεν θα πλησιάσει το αντίστοιχο ποσοστό της Ευρώπης, το οποίο είναι πολύ μεγάλο και αναμένεται να το πλησιάσουμε σε πολλά χρόνια από σήμερα.
Ένας επιπλέον λόγος που θα δώσει περαιτέρω ώθηση στις εταιρικές πωλήσεις είναι η αναδυόμενη αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που ταιριάζει περισσότερο με την φιλοσοφία του leasing. Άλλωστε δεν είναι μακριά η στιγμή που οι αντιπροσωπείες θα πουλούν μόνο το «σκάφος» ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου και θα υπάρχει η δυνατότητα αγοράς της μπαταρίας με leasing. Και φυσικά όσο υπάρχει εξέλιξη της τεχνολογίας της μπαταρίας, τόσο οι εταιρικές πωλήσεις θα σημειώνουν αύξηση, καθώς θα μπορούν να χρησιμοποιούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και άτομα που έχουν αυξημένες ημερήσιες ενεργειακές ανάγκες.
Οι αγαπημένες κατηγορίες των εταιρικών αυτοκινήτων εντοπίζονται στα αυτοκίνητα πόλης και μέχρι την κατηγορία C. Δηλαδή τα θεωρητικά μικρά αυτοκίνητα, τα οποία μπορούν να κινηθούν με ευκολία στον αστικό ιστό. Από την μικρή κατηγορία ξεχωρίζει το Fiat Panda που αναδεικνύεται ο κυρίαρχος των πωλήσεων με 2.866 μονάδες, ενώ στην αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία (Β) οι πωλήσεις έχουν γαλλικό άρωμα με το Citroen C3 και το Peugeot 208 να δίνουν μεγάλη μάχη -με 2.649 και 2.544 μονάδες αντίστοιχα- για να καταλάβουν την πρώτη θέση. Στην C κατηγορία την πρωτοκαθεδρία έχει το Fiat Tipo με 1.434 αυτοκίνητα. Σε αυτό το σημείο δεν θα πρέπει να παραγνωρίζουμε την μεγάλη αύξηση των πωλήσεων στα SUV, καθώς στην κατηγορία Β το VW T-Roc έχει μεγάλη απήχηση με 710 μονάδες και το Peugeot 3008 με 1.071 μονάδες στις εταιρικές πωλήσεις.