ΓΑΛΑΞΙΑΣ

Με στόχο την καλύτερη και άμεση εξυπηρέτηση των πελατών του τα  Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας ανακοινώνουν νέες υπηρεσίες προσαρμοσμένες στη νέα εποχή, με ανανέωση της εικόνας των καταστημάτων και ανάπτυξη νέων λειτουργιών.Το πρώτο βήμα είναι η δημιουργία της 

delivery υπηρεσίας, με τις παραγγελίες να γίνονται τηλεφωνικά, η σταδιακή ανακαίνιση του συνόλου του δικτύου της και τέλος η εγκατάσταση έξι βασικών πυλώνων  τροφίμων, όπως  ζεστή γωνιά, βιολογικά φρούτα και λαχανικά, φρέσκα ψάρια, φρέσκα σαλατικά, κοτόπουλα καθώς και έτοιμα γεύματα.

Οι νέες καινοτομίες στην εξυπηρέτηση των πελατών τις οποίες ανακοινώνουν τα Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας, γίνονται με σκοπό την ακόμα πιο ευχάριστη εμπειρία των καταναλωτών στα καταστήματα μαζί με την αύξηση του νεανικού κοινού στη καταναλωτική του βάση, ενώ σύντομα θα  προχωρήσουν στη δημιουργία eshop και ηλεκτρονικού φυλλαδίου.

Οι νέες πρωτοβουλίες των Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας, αποτελούν τη συνέχεια των καινοτομιών όπως  της προσωποποιημένης κάρτας πιστότητας, που την εμπιστεύθηκαν οι καταναλωτές  και στηρίζεται στην χρήση της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) με εξατομικευμένες προσφορές.

 

Ο Διευθύνων Σύμβουλος κύριος Πουρσανίδης Παναγιώτης, δήλωσε σχετικά: «Η ΠΕΝΤΕ Α.Ε. συνεχίζει σταθερά το αναπτυξιακό της πλάνο, ανταποκρινόμενη στις διαρκώς μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες και στοχεύοντας με την ίδια συνέπεια και συνέχεια στην κάλυψη των αναγκών των πελατών της. Δέσμευσή μας είναι να διευρύνουμε συνεχώς τις δυνατότητες που έχουν οι πελάτες μας εντός των καταστημάτων μας, αλλά και τη συνολική αγοραστική εμπειρία που παρέχουν τα Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας, με γνώμονα πάντα την ποιότητα και τις χαμηλές τιμές.»

Επίσης, το προσεχές χρονικό διάστημα και έως το τέλος του 2020, αναμένεται να λειτουργήσουν και δύο ακόμη καινούργια ιδιόκτητα καταστήματα Γαλαξίας, ένα στο Ξυλόκαστρο και ένα στην Πάτρα, με το πρώτο να αναμένεται να κάνει εγκαίνια στο τέλος Ιουλίου.