«Ήλιος», το αγαπημένο καθημερινό ραντεβού

Ο «Ήλιος» έχει κερδίσει τους τηλεθεατές με την καταιγιστική πλοκή του και έκλεισε τη χρονιά με μέσο όρο 15,5%. Η αγαπημένη καθημερινή σειρά του ΑΝΤ1 σημείωσε τα υψηλότερα ποσοστά της στις γυναίκες, όπου σε επιμέρους κοινό κατέγραψε 23%.

ΤΗΛΕΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Το «Rouk Zouk» της κορυφής

Το «Rouk Zouk», με τη Ζέτα Μακρυπούλια, ήταν το κορυφαίο τηλεπαιχνίδι για το 2021, στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο 20,7%. Οι τηλεθεατές «ρουκζούκαραν» κάθε μεσημέρι στον ΑΝΤ1, δίνοντας την πρώτη θέση στο αγαπημένο τηλεπαιχνίδι, του οποίου το υψηλότερο ποσοστό στο δυναμικό κοινό 18-54 ήταν το 30,4%, που σημείωσε στις 25/11.

Πρωτιά και υψηλά ποσοστά κατέγραψε και το «Rouk Zouk Special» που αποχαιρέτησε τη χρονιά με μέσο όρο 19%.

«5Χ5», χιούμορ και φαντασία Χ5.

Το «5Χ5», με τον Μάρκο Σεφερλή, έχτισε το δικό του πιστό κοινό και χάρισε άφθονο γέλιο. Το τηλεπαιχνίδι σημείωσε μέσο όρο 16%, στο δυναμικό κοινό 18-54, ενώ το υψηλότερο μερίδιό του, στην ίδια ηλικιακή ομάδα, ήταν 23,6% (4/6).

ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

«Το Πρωινό», η πιο απολαυστική παρέα

Με θετική διάθεση, ενδιαφέροντα ρεπορτάζ, αποκλειστικά θέματα, συναντήσεις με αγαπημένα πρόσωπα, άφθονο γέλιο, αλλά και στιγμές συγκίνησης, το «Πρωινό» με τη Φαίη Σκορδά και τον Γιώργο Λιάγκα ήταν η πιο απολαυστική πρωινή παρέα για το 2021, μέσο όρο 13,5% στο δυναμικό κοινό 18-54, με υψηλότερο ποσοστό το 23% (12/2).

«ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ» και «VINYΛΙΟ, υψηλές πτήσεις στον αέρα του ΑΝΤ1

Πρωτιά στη ζώνη προβολής του, στο δυναμικό κοινό 18-54, και σταθερά πολύ υψηλές επιδόσεις σε όλα τα κοινά κατέγραφε καθημερινά το «ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ» από την πρώτη μέρα που βγήκε στον αέρα του ΑΝΤ1. Η εκπομπή του Αντώνη Κανάκη με τους Γιάννη Σερβετά και Χρήστο Κιούση υπερίσχυσε του ανταγωνισμού με μέσο όρο 22,8%.

Πρωτιά στη ζώνη προβολής του, στο δυναμικό κοινό 18-54, σημείωσε και το «VINYΛΙΟ» με μέσο όρο 18,7%.

«The 2Night Show», το #1 talk show

Με ξεχωριστούς καλεσμένους και εξομολογήσεις που συζητήθηκαν πολύ, το «The 2Night Show» με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου ήταν το #1 talk show της χρονιάς που έφυγε. Η εκπομπή σημείωσε μέσο όρο 15,6% στο δυναμικό κοινό 18-54, ενώ κατέγραψε  τα υψηλότερα ποσοστά στις γυναίκες, όπου σε επιμέρους κοινό η τηλεθέαση άγγιξε το 21%.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

«Καλημέρα Ελλάδα», η πιο σταθερή αξία στην ενημέρωση

Η μακροβιότερη ενημερωτική εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης, το «Καλημέρα Ελλάδα» με τον Γιώργο Παπαδάκη, ήταν και το 2021 στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας. Με μέσο όρο 14,8%, οι τηλεθεατές της έδωσαν την πρώτη θέση, στο δυναμικό κοινό 18-54, στη μάχη των πρωινών ενημερωτικών εκπομπών.

«Ενώπιος Ενωπίω», συνεντεύξεις με σφραγίδα

Το «Ενώπιος Ενωπίω», με τον Νίκο Χατζηνικολάου, έβαλε, γι’ άλλη μια χρονιά, τη δική του σφραγίδα στον ΑΝΤ1 με συνεντεύξεις σημαντικών προσώπων. Το υψηλότερο ποσοστό, στο δυναμικό κοινό 18-54, σημειώθηκε στην εκπομπή της 9 ης Δεκεμβρίου, με καλεσμένο τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, με 22,1% στο κοινό 18-54.

Μεγάλη αίσθηση και υψηλή τηλεθέαση (18%) έκανε και η αποκλειστική συνέντευξη του Άλμπερτ Μπουρλά, Διευθύνοντα Συμβούλου της φαρμακοβιομηχανίας «Pfizer», ο οποίος μεταξύ άλλων αποκάλυψε ότι την άνοιξη θα είναι διαθέσιμο το χάπι κατά του κορονοϊού.

«Special Report», η μάχη της ερευνητικής δημοσιογραφίας

Το «Special Report», με τον Τάσο Τέλλογλου και τους Αντώνη Φουρλή, Μαρία Σαράφογλου, Γιάννη Παπαδόπουλο, παρουσίασε και το 2021 μεγάλες έρευνες, σπάνιες μαρτυρίες, αλλά και θέματα που έγιναν αντικείμενο συζήτησης στο ελληνικό Κοινοβούλιο. Από τις συνεντεύξεις που έκαναν αίσθηση, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, ήταν αυτή του παντοδύναμου εκπροσώπου του Κρεμλίνου, Ντιμίτρι Πεσκόφ.

Ο εξ’ απορρήτων του Ρώσου Προέδρου μίλησε αποκλειστικά στην εκπομπή και τον ΑΝΤ1, παραχωρώντας την πρώτη του συνέντευξη σε ελληνικό Μέσο.

EURO 2020

H τηλεθέαση έπαιξε μπάλα στον ΑΝΤ1

Τα μεγαλύτερα αστέρια του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου έπαιξαν μπάλα στον ANT1 και οι τηλεθεατές δεν έχασαν φάση. Όλοι οι αγώνες του EURO 2020 στον ΑΝΤ1, από το πρώτο σφύριγμα της πρεμιέρας (11/6) μέχρι και τον Μεγάλο Τελικό (11/7), κατέγραψαν μέσο όρο 25,7% στο δυναμικό κοινό 18-54 με τους άνδρες να σκοράρουν 36,3%, ενώ πιο φανατικοί του EURO 2020 ήταν οι άνδρες ηλικίας 18 -24, σημειώνοντας 50,7%.

Ο τελικός μεταξύ Ιταλίας – Αγγλίας, μαζί με την παράταση και τη διαδικασία των πέναλτι, σημείωσε 56,6% στο δυναμικό κοινό 18-54, ενώ το 65,8% των ανδρών ηλικίας 18-54 δήλωσαν παρόντες στο ματς.