O οίκος Burberry κατάφερε να μας "ψήσει" για ταξιδάκι!

Με σχάρες φωτισμού και πλακάκια που παραπέμπουν σε σκακιέρα σχεδίασε ο Vicenzo De Cotiis το flagship store του Burberry στο Λονδίνο αποτίοντας φόρο τιμής στο κλασικό καρό του οίκου μόδας.

Η μπουτίκ, η οποία εγκαινιάστηκε τον προηγούμενο μήνα, εκτείνεται σε πάνω από 857 τετραγωνικά, σε τρεις ορόφους.

ad

«Θελήσαμε να δημιουργήσουμε ένα σπιτικό καβούκι, μια οικία όπου τέχνη, κουλτούρα και κόσμος κινούνται μέσα από έναν ευφυή και στιλάτο νεωτερισμό – ο χώρος ως πορτρέτο» εξήγησε ο De Cotiis. Τα κύρια χρώματα του καρό του οίκου – μπεζ, μαύρο, λευκό και κόκκινο – είναι ενσωματωμένα σε όλο το κατάστημα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Burberry (@burberry)

Στο ισόγειο, ένας κυκλικός χώρος είναι αφιερωμένος στην έκθεση της κλασικής καμπαρντίνας του Burberry ενώ τα αξεσουάρ παρουσιάζονται σε υάλινα ερμάρια και λαμπερά ράφια, τα οποία, σύμφωνα με τον De Cotiis, συντελούν στο να γεννήσουν «μια αίσθηση οικειότητας ενώ διατηρούν ταυτόχρονα μια αίσθηση ανοιχτού». Κλίμακα με πλακάκια οδηγεί στους επάνω ορόφους.

Με αψιδωτά παράθυρα, ο πρώτος όροφος είναι αφιερωμένος στη γυναικεία ένδυση. Σε χώρο με μπεζ τάπητα, μια κατασκευή χρησιμεύει για την έκθεση υποδημάτων και φέρνει στον νου την κλασική αρχιτεκτονική της συνοικίας Knightsbridge.