Στο νέο διαφημιστικό σποτ της HELL βλέπουμε τον Bruce Willis να δοκιμάζει όχι μόνο το ενεργειακό ποτό HELL ENERGY αλλά και το νέο HELL ENERGY COFFEE, συνοδευόμενος από μια πολύ εντυπωσιακή γυναικεία παρουσία.

Bruce Willis: Η διαφήμιση με πρωταγωνιστή τον σταρ του Hollywood γυρίστηκε στη Νέα Υόρκη και θα κάνει σήμερα πρεμιέρα στην τηλεόραση και τα social media.

Είναι η δεύτερη φορά που η HELL ENERGY και ο Bruce Willis συνεργάζονται για διαφημιστικό σποτ καθώς ο ηθοποιός συμφώνησε να είναι το πρόσωπο του brand για ακόμα δυο χρόνια. Η HELL, μία από τις πιο δημοφιλείς μάρκες ενεργειακού ποτού που εξάγει τα προϊόντα της σε 50 χώρες παγκοσμίως και μάλιστα ηγείται της αγοράς σε πολλές από αυτές, συμφώνησε και με την Zuleyka Rivera, μια από τις ομορφότερες γυναίκες στον κόσμο. Η Zuleyka Rivera είναι γνωστή για τον πρωταγωνιστικό της ρόλο  στο βιντεοκλίπ του τραγουδιού Despacito, που έσπασε όλα τα ρεκόρ με περισσότερες από 6,7 δισεκατομμύρια προβολές.

ad

Η καμπάνια δεν περιορίζεται στην προβολή των HELL ENERGY Drinks, αφού παρουσιάζει και τα HELL ENERGY Coffee, τη νέα σειρά iced-coffee που έκανε το ντεμπούτο της στην παγκόσμια αγορά φέτος. Το διαφημιστικό γυρίστηκε στους δρόμους της Νέας Υόρκης και σε ένα πολυτελές διαμέρισμα στον 52ο όροφο ενός ουρανοξύστη. Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν σε συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία παραγωγής που είχε αναλάβει και το προηγούμενο διαφημιστικό.  Έτσι ο ηθοποιός είχε την ευκαιρία να συναντηθεί με «παλιούς γνωστούς» τόσο από την HELL όσο και από την ομάδα παραγωγής. Ο Αμερικανός σταρ του κινηματογράφου, όπως και στο προηγούμενο διαφημιστικό, ήταν εξαιρετικός επαγγελματίας, δείχνοντας παράλληλα την χιουμοριστική του πλευρά, αφού αστειεύτηκε αρκετές φορές με τους ανθρώπους από την ομάδα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά την διάρκεια των γυρισμάτων του διαφημιστικού, Influencers και celebrities από όλο τον κόσμο είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν από κοντά τον γνωστό ηθοποιό, να βγάλουν φωτογραφίες και να περάσουν χρόνο μαζί του. Από την Ελλάδα δέχτηκε την πρόσκληση της HELL ENERGY ο γνωστός παρουσιαστής και μοντέλο Στέλιος Χανταμπάκης, νικητής του τηλεοπτικού παιχνιδιού Nomads στην Ελλάδα, ο οποίος βρέθηκε στα γυρίσματα του διαφημιστικού στη Νέα Υόρκη και γνώρισε από κοντά τον σταρ του Hollywood.

«Τα γυρίσματα του φετινού σποτ πραγματοποιήθηκαν σε μια μοναδική τοποθεσία, διασκεδάσαμε πολύ και όλα κύλησαν ομαλά. Ακόμα και αν στην τελευταία σκηνή του προηγούμενου σποτ με το συνωμοτικό χαμόγελο του Μπρους κάναμε τη διαφορά, το νέο διαφημιστικό έχει μια εντελώς διαφορετική αίσθηση. Η γοητευτική και cool προσωπικότητα του Bruce ταιριάζει απόλυτα στο concept μας, ενώ στην Zuleyka βρήκαμε την ιδανική παρτενέρ», δήλωσε ο Péter Pantl, Διευθυντής Διεθνούς Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ της HELL ENERGY σχετικά με τα γυρίσματα της διαφήμισης.

Η καμπάνια αφού εγκρίθηκε από τον Bruce Willis θα λανσαριστεί παγκοσμίως στα μέσα Μαΐου.

Μπορείτε να δείτε το νέο τηλεοπτικό σποτ εδώ: https://www.hellenergy.com//bw_tvc_gr

Για την HELL ENERGY

Η HELL ENERGY είναι ένας από τους πιο δυναμικά αναπτυσσόμενους παίκτες στην αγορά των FMCG προϊόντων και τα προϊόντα της πωλούνται κυρίως σε Ευρώπη και Ασία. Η HELL ENERGY ιδρύθηκε το 2006 ως μία οικογενειακή επιχείρηση και λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο έως σήμερα ως μία «mom και pop πολυεθνική εταιρεία». Το brand κατέκτησε ηγετική θέση στην αγορά της Ουγγαρίας μέσα σε μόλις 4 χρόνια από την ίδρυσή του. Χάρη στο εξαιρετικό του concept, τη δυναμική στρατηγική πωλήσεων και το αποτελεσματικό του marketing, το HELL σήμερα έχει παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες σε όλον τον κόσμο και είναι το κορυφαίο brand ενεργειακού ποτού σε χώρες όπως η Ρουμανία, η Σλοβακία, η Κροατία, η Ελλάδα και η Βουλγαρία. Από το 2017, η εταιρεία παράγει τα δικά της υλικά συσκευασίας, στο QUALITY PACK, το υπερσύγχρονο εργοστάσιο εμφιάλωσης της.

Το 2018, η HELL ENERGY γύρισε μια μοναδική διαφημιστική καμπάνια με τον σταρ του Holywood, Bruce Willis. Χάρη στη συνεχή καινοτομία των προϊόντων της, φέτος, η νέα σειρά των βασισμένων στο γάλα, ready-to-drink ροφημάτων καφέ, Energy Coffee, θα εισέλθει στην αγορά.

Οι 2 βασικοί πυλώνες της επιτυχίας της HELL ENERGY είναι η υψηλή ποιότητα και η ανταγωνιστική τιμή των προϊόντων της.