volkswagen

Η Volkswagen παρουσίασε σε παγκόσμια πρεμιέρα το νέο Amarok. Το νέο on-off road όχημα πολλαπλών ρόλων σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε στη Γερμανία και στην Αυστραλία και θα παράγεται στη Νότια Αφρική. Ένα premium pick-up για τις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου.

 

Διαθέτει χαρισματικό σχεδιασμό και έξυπνες ιδέες, έχει πάνω από 20 νέα συστήματα υποβοήθησης. Οι κινητήρες του είναι αποδοτικοί και οικονομικοί, με δύο συστήματα τετρακίνησης, με πολλά εξειδικευμένα αξεσουάρ και με ξεκάθαρο το DNA αποτελεί μια ξεχωριστή πρόταση.

Η δεύτερη γενιά είναι μεγαλύτερη, πιο ισχυρή, περισσότερο αθλητική και ακόμα πιο χαρισματική. To πιο χαρακτηριστικό σημείο αφορά τη σχεδίαση του εμπρός μέρους του αυτοκινήτου. Το νέο εμπρός καπό, μακρύ και αρκετά όρθιο, τονίζει με ιδιαίτερα εντυπωσιακό τρόπο το ξεκάθαρο DNA. To ίδιο ισχύει και για τις ράβδους που διαπερνούν οριζόντια και κατά μήκος τη μάσκα του ψυγείου, οι οποίες δένουν ιδανικά με τους ενσωματωμένους στο αμάξωμα προβολείς LED.

Στο πλάι, οι γραμμές του αμαξώματος είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακές, με τους θόλους των τροχών να έχουν την ξεχωριστή σχεδίαση που χαρακτήριζε και την πρώτη γενιά του Amarok. Τα φτερά πάνω από τους τροχούς των 21 ιντσών έχουν μία πολύ δυναμική εμφάνιση, που τονίζεται ακόμα περισσότερο από τις προστατευτικές πλαστικές επενδύσεις τους. Η σχεδίαση των πλευρικών επιφανειών του μοντέλου δημιουργούν την εντύπωση ενός πολύ «μυώδους» οχήματος. Τα πίσω φωτιστικά σώματα σε σχήμα “C”, τα οποία βρίσκονται τοποθετημένα στις άκρες του αμαξώματος, τονίζουν ακόμα περισσότερο την αίσθηση του μεγάλου πλάτους του αυτοκινήτου.

Το νέο Amarok έχει μήκος που φθάνει τα 5.35μ (είναι μεγαλύτερο κατά 9,6 εκ πιο μακρύ από το μοντέλο που αντικαθιστά), ενώ το μεταξόνιο των 3.27μ είναι αυξημένο κατά 17,3 εκ. Αυτό εξασφαλίζει περισσότερους χώρους, ιδιαίτερα για τους πίσω επιβάτες στη διπλοκάμπινη έκδοση.

Οι εκτός δρόμου ικανότητες του νέου Amarok Volkswagen, το οποίο εφοδιάζεται με στάνταρ τετρακίνηση σε πολλές αγορές του κόσμου, ενισχύονται ακόμα περισσότερο με την αυξημένη ικανότητα διάσχισης υδάτινου περάσματος, που αγγίζει τα 80 εκατοστά.

Διαθέτοντας εύχρηστες και άμεσα κατανοητές στη χρήση ψηφιακές οθόνες, το σαλόνι του νέου Amarok σχεδιάστηκε από την ομάδα της Volkswagen Commercial Vehicles έχοντας ως προτεραιότητα τη λειτουργικότητα και την υψηλή ποιότητα.

Το φάσμα των οθονών απαρτίζεται από έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 8 ιντσών και την πολύ μοντέρνα οθόνη αφής σε κάθετη διάταξη τύπου tablet στο κέντρο του ταμπλό. Εκτός από τον χώρο των επιβατών, εξίσου μεγάλος είναι και ο χώρος φόρτωσης. Η έκδοση SingleCab έχει τη δυνατότητα να χωρέσει δύο ευρωπαλέτες σε σειρά. Το φορτίο μπορεί να ασφαλιστεί μέσω κρίκων στα πλευρικά της καρότσας, ο κάθε ένας εκ των οποίων μπορεί να αντέξει βάρος έως και 500 κιλά. Η αύξηση των διαστάσεων του χώρου φόρτωσης έρχεται να συνδυαστεί και με την αύξηση και στη δυνατότητα φορτίου, η οποία φθάνει πλέον στους 1,16 τόνους.

Ένα ενδιαφέρον στοιχείο που θα ενθουσιάσει όσους χρησιμοποιούν το Amarok για extreme περιπέτειες, είναι ότι η στατική ικανότητα φορτίου της οροφής φθάνει τα 350 κιλά. Μία τιμή που είναι αρκετή για μία σκηνή οροφής τεσσάρων ατόμων, η οποία θα είναι διαθέσιμη ως αξεσουάρ.

Το νέο μοντέλο διαθέτει μία γκάμα από τέσσερις κινητήρες turbo diesel (TDI) και έναν turbo βενζίνης (TSI), οι οποίοι έχουν εξελιχθεί ειδικά για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Τα κύρια χαρακτηριστικά και των πέντε κινητήρων είναι η εξαιρετική απόδοση και η υψηλή ροπή.

Η βασική έκδοση Volkswagen για τις αγορές της Αφρικής είναι ένας τετρακύλινδρος 2.0 λίτρων TDI με απόδοση 150 ίππων. H επόμενη έκδοση είναι και πάλι ο 2.0 λίτρων TDI με την ισχύ να έχει ανέβει στου; 170 ίππους, ενώ η τρίτη επιλογή είναι ένας 2.0 λίτρων TDI bi-turbo, με απόδοση 204ή 209 ίππων ανάλογα με την αγορά που θα πωληθεί.

Η κορυφαία έκδοση είναι αυτή με τον 3.0 TDI V6, με απόδοση 241 ή 250 ίππων, επίσης ανάλογα με την αγορά. Τέλος, ένας κινητήρας βενζίνης 2,3 λίτρων με turbo και απόδοση 302 ίππων θα πωλείται στις αγορές που παραδοσιακά επιλέγουν τους βενζινοκινητήρες.

Τσέκαρε κι αυτό:

Survivor: Τα μυστικά που δεν ξέρουμε